Smerter :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

camillakrath

Så kom den dag jeg havde krydset fingre for aldrig skulle vise sig. Det startede for alvor igår. I længere tid har jeg haft mindre smerter over lænden, men nu har det taget over; jeg kan ikke rejse mig fra sengen, rejse mig fra toilettet, bøje mig, gå, vende mig i sengen, tage trappen osv osv osv. Jeg kan INGENTING. Jeg har så mange smerter at jeg nogen gange bryder helt sammen og græder. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har så ondt, og kan slet ikke bevæge mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sitrani

camillakrath skriver:

Så kom den dag jeg havde krydset fingre for aldrig skulle vise sig. Det startede for alvor igår. I længere tid har jeg haft mindre smerter over lænden, men nu har det taget over; jeg kan ikke rejse mig fra sengen, rejse mig fra toilettet, bøje mig, gå, vende mig i sengen, tage trappen osv osv osv. Jeg kan INGENTING. Jeg har så mange smerter at jeg nogen gange bryder helt sammen og græder. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har så ondt, og kan slet ikke bevæge mig

Det lyder ubehageligt!

Jeg ville bestille tid ved lægen, for det kan da være du har bækkenløsning..??

Få evt. én til at hjælpe dig til lægen, for du skal da ikke rende rundt sådan!

God bedring med det!

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Ej hvor træls for dig. Føler med dig..  

Har du prøvet med en varmepude? 

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

Mange tak. Har også besluttet mig for at ringe til lægen imorgen. Så må min kæreste hjælpe mig derop

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

Buito skriver:

Ej hvor træls for dig. Føler med dig..  

Har du prøvet med en varmepude? 

Ja, har prøvet med alt. Varmepude, ispose, varmt bad osv osv. Det føles bare stadig konstant som knive der borer ind i min lænd

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

Ja, har prøvet med alt. Varmepude, ispose, varmt bad osv osv. Det føles bare stadig konstant som knive der borer ind i min lænd

Afsted til lægen med dig. 

Rigtig god bedring, håber lægen kan hjælpe dig.  krydser fingre for det.

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

Mange tak <3

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Vil ikke smutte herfra uden af give dig en krammer

Håber i finder ud af hvad det er

Anmeld

21. februar 2011

misse198

Hej.

Føler virkelig med dig, det er så ubehageligt og smertefuld- det lyder nøjagtigt som bæggenløsning - desværre

Jeg går selv med det, dog ikke så slemt i denne graviditet..

jeg krydser finger for dig at din læge vil give dig noget

Knus

Anmeld

21. februar 2011

camillakrath

Kruse90 skriver:

Vil ikke smutte herfra uden af give dig en krammer

Håber i finder ud af hvad det er

Tak <3 Det er rart med støtte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.