Nogen der har kørt med rutebil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Sees

Laulund87 skriver:

Okay det lyder underligt når jeg, som sagt, har det fra en buschauffør og jeg har også spurgt i bussen..For at være sikker

Jeg har så hørt at de må nægte at hjælpe i BYbusserne

Jeg hørte det også fra en buschauffør i en af de blå busser, mellem Århus og Silkeborg

Jeg ved ikke med bybusserne. Som sagt bor jeg i Århus, og der er busserne så lave, og uden trapper, at det kan man sagtens klare selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Laulund87

Sees. skriver:

Jeg hørte det også fra en buschauffør i en af de blå busser, mellem Århus og Silkeborg

Jeg ved ikke med bybusserne. Som sagt bor jeg i Århus, og der er busserne så lave, og uden trapper, at det kan man sagtens klare selv

Underligt..Jeg får altid hjælp så det er godt nok

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

Laulund87 skriver:

Min svigermor er buschauffør og siger at de SKAL hjælpe i en rutebil..Du kan jo ikke selv komme ind når der er trapper.

Derimod må de afvise at hjælpe en med rollator

Hmm er det forskelligt fra område til område? 

Jeg ved bare at min ex har sagt det står i deres overenskomst at de er op til dem selv om de vil hjælpe. Han hjælper naturligvis stadig med barnevogne.  Der er vel lidt gentle mand gemt i ham 

Anmeld

21. februar 2011

Laulund87

Buito skriver:

Hmm er det forskelligt fra område til område? 

Jeg ved bare at min ex har sagt det står i deres overenskomst at de er op til dem selv om de vil hjælpe. Han hjælper naturligvis stadig med barnevogne.  Der er vel lidt gentle mand gemt i ham 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det for folk skriver noget forskelligt..

Vores chauffører hjælper altid os så det kan man heller ikke klage over

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

Laulund87 skriver:

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det for folk skriver noget forskelligt..

Vores chauffører hjælper altid os så det kan man heller ikke klage over

Nej så er det heller ikke nemt, men man må da håbe at de fleste vil hjælpe hvis man er alene afsted med vognen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.