CamiRon skriver:
Jeg syntes faktisk ik det er hårdere med 2. Der er selvfølgelig mere vasketøj og vi bruger lidt mere tid ved puslebordet, men jeg syntes ik det er hårdt.
Det eneste jeg sådan har skullet bruge lidt ekstra kræfter på har egenlig været at finde en rytme om morgenen og om eftermiddagen hvor jeg er alene med dem, men det er også gået rigtig fint! 
Vores store pige har så heller ik været jaloux overhovedet og det har da med sikkerhed hjulpet meget.
Jeg blev forresten gravid i første hug her 2. gang, hvor vi var 8 mdr. om det 1. gang, så det er ik altid man skal tro at der går nogle måneder. 

Jeg har også en ste søn, som vi har hver anden uge, men det er jo selvfølgelig ikke det samme som at have 2 små børn fuldtid.
Dem jeg kender med 2 små børn sige også at der ikke er så meget forskel, fordi man allerede er vant til at have små børn.
Men kan du og din man/kæreste også godt finde tid til hinanden. Ja undskyld hvis jeg spørg lidt dumt og meget. Men nogle gange kan det godt være svært at finde tid til hinanden bare med et barn, også selvom man er hjemme samme hele weekenden.
Men nu skal det jo også siges at jeg er ekstrem dårlig til at få passet min lille pige, fordi jeg er bange for at de ikke skal gøre det lige så godt som mig. hun er kun blevet passet 2 gange af 3 timer
Anmeld