Hvornår begyndte i på baby projekt nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

Okay det kan man godt, altså gøre opmærksomt på det. Jeg var lidt i tvivl om de ville tage hensyn til eller om man stadig først måtte komme der ud når det var rigtig igen.

Hvis du har haft en oplevelse, hvor det gik meget stærkere end normalt - så vil de absolut tage hensyn til det næste gang (i hvert fald de tilfælde jeg har hørt om). Så det ville jeg ikke være så nervøs for.

Anmeld

23. februar 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Her er det lidt op og ned om hun sover igennem eller ej, indtil for et par dage siden sov hun igennem, men er begyndt at vågne lidt.

Vi flytter snart i hus og for ekstra plads, så det ville jo være ideelt at gøre det nu, inde jeg skal starte på min uddannelse.

Hvor stor er forskellen om man har et eller 2 børn? Ved godt at det er lidt hårde med 2, men hvordan følger i det efter i har fået 2 ?

Jeg syntes faktisk ik det er hårdere med 2. Der er selvfølgelig mere vasketøj og vi bruger lidt mere tid ved puslebordet, men jeg syntes ik det er hårdt.  Det eneste jeg sådan har skullet bruge lidt ekstra kræfter på har egenlig været at finde en rytme om morgenen og om eftermiddagen hvor jeg er alene med dem, men det er også gået rigtig fint!

Vores store pige har så heller ik været jaloux overhovedet og det har da med sikkerhed hjulpet meget.

Jeg blev forresten gravid i første hug her 2. gang, hvor vi var 8 mdr. om det 1. gang, så det er ik altid man skal tro at der går nogle måneder.

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Hvis du har haft en oplevelse, hvor det gik meget stærkere end normalt - så vil de absolut tage hensyn til det næste gang (i hvert fald de tilfælde jeg har hørt om). Så det ville jeg ikke være så nervøs for.

Det er altid betrykkende at vide Tak skal du have

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Jeg syntes faktisk ik det er hårdere med 2. Der er selvfølgelig mere vasketøj og vi bruger lidt mere tid ved puslebordet, men jeg syntes ik det er hårdt.  Det eneste jeg sådan har skullet bruge lidt ekstra kræfter på har egenlig været at finde en rytme om morgenen og om eftermiddagen hvor jeg er alene med dem, men det er også gået rigtig fint!

Vores store pige har så heller ik været jaloux overhovedet og det har da med sikkerhed hjulpet meget.

Jeg blev forresten gravid i første hug her 2. gang, hvor vi var 8 mdr. om det 1. gang, så det er ik altid man skal tro at der går nogle måneder.

Jeg har også en ste søn, som vi har hver anden uge, men det er jo selvfølgelig ikke det samme som at have 2 små børn fuldtid.

Dem jeg kender med 2 små børn sige også at der ikke er så meget forskel, fordi man allerede er vant til at have små børn.

Men kan du og din man/kæreste også godt finde tid til hinanden. Ja undskyld hvis jeg spørg lidt dumt og meget. Men nogle gange kan det godt være svært at finde tid til hinanden bare med et barn, også selvom man er hjemme samme hele weekenden.

Men nu skal det jo også siges at jeg er ekstrem dårlig til at få passet min lille pige, fordi jeg er bange for at de ikke skal gøre det lige så godt som mig. hun er kun blevet passet 2 gange af 3 timer

Anmeld

23. februar 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Jeg har også en ste søn, som vi har hver anden uge, men det er jo selvfølgelig ikke det samme som at have 2 små børn fuldtid.

Dem jeg kender med 2 små børn sige også at der ikke er så meget forskel, fordi man allerede er vant til at have små børn.

Men kan du og din man/kæreste også godt finde tid til hinanden. Ja undskyld hvis jeg spørg lidt dumt og meget. Men nogle gange kan det godt være svært at finde tid til hinanden bare med et barn, også selvom man er hjemme samme hele weekenden.

Men nu skal det jo også siges at jeg er ekstrem dårlig til at få passet min lille pige, fordi jeg er bange for at de ikke skal gøre det lige så godt som mig. hun er kun blevet passet 2 gange af 3 timer

Det kan da godt være lidt svært at få tid til hinanden lige nu fordi mindstepigen er så lille og ammes så tit, men vi er gode til at prioritere hinanden når de sover samtidigt eller er puttet til natten.  Det er jo kun en periode...

Vi får heller ikke passet vores den store ret tit men måske 1 gang hver 2 mdr. gør vi og så snupper vi noget hyggetid bare os to.

Anmeld

23. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

da nr 1 var 10 MDR. tog os over ½ år at blive gravid. Så idag er der præcis 2 år imellem SKØN alder ! !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.