Hvornår begyndte i på baby projekt nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Millesmammi

har en datter der fylder 1 år i næste månede, og vi vil gerne ha en mere, nu - der kan jo gå lang tid før man bliver gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

har en datter der fylder 1 år i næste månede, og vi vil gerne ha en mere, nu - der kan jo gå lang tid før man bliver gravid

Det er selvfølgelig helt rigtig, men jeg er stadig ung, så jeg håber oddsne er med mig og at det sker hurtigt igen.

Sidst lev jeg gravid selvomjeg var på p piller og tog en dagen efter pille

Men man ved jo aldrig. Ej sidder her og bliver helt vild med tanken

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

Okay, ja det kan jeg så godt forstå. Jeg har også overvejet PKS, men det er mere fordi min "fødsel gik så hurtigt at min krop slet ikke kunne følge med, så hun nåede at blive dårligt og få ilt mangel. Men som sagt kan det jo lige så godt gå godt næste gang.

Men jeg husker også bare hvor ondt jeg havde efter mit kejsersnit, der var det mande der sørget for alt de 2 første uge med ble skift og renden frem og tilbage.

Men mon ikke han overlever hvis det er

Pigernes gudmor fødte også rigtig hurtigt første gang - og her anden gang gik fødslen meget langsom og næsten helt i stå - de var ellers obs på det på afdelingen, men det skete ikke  

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

Vi startede da Patrick var 1 år. Men han bliver 3år, lige efter han`s lillesøster bliver født...

Anmeld

22. februar 2011

CamiRon

Vi har 2 smukke piger med 19 mdrs. mellemrum. Den store er 1 år og 8 mdr. og den lille er 5 uger.  Det var helt planlagt at vi ville have dem så tæt. Om man skal skifte en eller 2 numser kan jo være lige meget og det med søvnen... Her har den store aldrig sovet igennem så vi er vant til at have nogle urolige nætter...

Jeg syntes I skal gøre det hvis lysten er det - ungerne vil uden tvivl få meget glæde af hinanden uanset om der er kort eller lang tid imellem.

God fornøjelse!

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Pigernes gudmor fødte også rigtig hurtigt første gang - og her anden gang gik fødslen meget langsom og næsten helt i stå - de var ellers obs på det på afdelingen, men det skete ikke  

Okay det kan man godt, altså gøre opmærksomt på det. Jeg var lidt i tvivl om de ville tage hensyn til eller om man stadig først måtte komme der ud når det var rigtig igen.

Anmeld

22. februar 2011

Mumto3

Den førstefødte var et par månder gammel da vi begyndte på projekt baby, men der gik laaang tid før jeg blev gravid igen. Det var først den morgen hvor vi kunne holde 1års fødseldag for den første at jeg igen stod med en postiv test i hånden Desværre varede lykken kort, og jeg aborterde Men næste gang gik det hurtigt med at blive gravid igen, og jeg nåede da også at føde vores 2.barn inden vi holdt 2års fødselsdag for den ældest. Der er samme afstand ned til nr 3. Vi har altid ønsket vores børn tæt og for os var det et helt rigtig valg!

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Vi har 2 smukke piger med 19 mdrs. mellemrum. Den store er 1 år og 8 mdr. og den lille er 5 uger.  Det var helt planlagt at vi ville have dem så tæt. Om man skal skifte en eller 2 numser kan jo være lige meget og det med søvnen... Her har den store aldrig sovet igennem så vi er vant til at have nogle urolige nætter...

Jeg syntes I skal gøre det hvis lysten er det - ungerne vil uden tvivl få meget glæde af hinanden uanset om der er kort eller lang tid imellem.

God fornøjelse!

Her er det lidt op og ned om hun sover igennem eller ej, indtil for et par dage siden sov hun igennem, men er begyndt at vågne lidt.

Vi flytter snart i hus og for ekstra plads, så det ville jo være ideelt at gøre det nu, inde jeg skal starte på min uddannelse.

Hvor stor er forskellen om man har et eller 2 børn? Ved godt at det er lidt hårde med 2, men hvordan følger i det efter i har fået 2 ?

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Og hvordan fande er dette oplæg blevet Anonymt?, Synes da ikke jeg trykkede mig som anonym

Anmeld

22. februar 2011

Mumto3

Mumto3 skriver:

Den førstefødte var et par månder gammel da vi begyndte på projekt baby, men der gik laaang tid før jeg blev gravid igen. Det var først den morgen hvor vi kunne holde 1års fødseldag for den første at jeg igen stod med en postiv test i hånden Desværre varede lykken kort, og jeg aborterde Men næste gang gik det hurtigt med at blive gravid igen, og jeg nåede da også at føde vores 2.barn inden vi holdt 2års fødselsdag for den ældest. Der er samme afstand ned til nr 3. Vi har altid ønsket vores børn tæt og for os var det et helt rigtig valg!

nå, ja, glemte at skrive at jeg blev gravid i første forsøg med den ældste, så det kom bag på os at det tog så lang tid med nr 2. Men det er nok amningen der har spillet ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.