:s?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

ja det har du ret i vi så jo også to hvide streger som sad ved hver skamlæbe? selvom skamlæben ikke var tydelig så man disse streger

Scanningssygeplejskerne ved jo hvad de skal kigge efter. Og hvis hun har vist jer hvor skamlæberne var, så er jeg da sikker på at det er en lille pige

Hvis de enten har set pung eller skamlæber, tror jeg at man kan være sikker. Jeg tror det er tappen der kan drille lidt engang imellem.

Ved min scanning så jeg ret hurtigt en tap, men hun sagde ik noget før hun havde set en pung. For som hun sagde kunne det være skygge eller udvendig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mikkel's mor <3

den-lykkeligste skriver:

hold da op ja det er en dreng uden TVIVL. langt er du der

jeg er 27+ et par stykker (:

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Scanningssygeplejskerne ved jo hvad de skal kigge efter. Og hvis hun har vist jer hvor skamlæberne var, så er jeg da sikker på at det er en lille pige

Hvis de enten har set pung eller skamlæber, tror jeg at man kan være sikker. Jeg tror det er tappen der kan drille lidt engang imellem.

Ved min scanning så jeg ret hurtigt en tap, men hun sagde ik noget før hun havde set en pung. For som hun sagde kunne det være skygge eller udvendig.

skamlæberne blev vist 3D gjorde mig bare usikker ..

Anmeld

21. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

skamlæberne blev vist 3D gjorde mig bare usikker ..

Forstår jeg da godt! Ville jeg også være blevet.

Kan lige se man får købt alt i én farve, og så skal man pludeseligt invistere i en anden.-....

Jeg har allerede tømt butikkerne for grønt og blåt  

Har du overvejet en 3d scanning senere hen i graviditeten? Jeg overvejer det lidt. Bare får at få det hele endnu mere virkeligt. Og for virkelig at se den tap+pung, der gerne skulle sidde på min! Ellers får jeg en pige med drengetøj

Anmeld

21. februar 2011

Aprilmor11

den-lykkeligste skriver:

nå piger, nu mener et par af mine dejlige veninder at de ser en lille tap på disse 3D billeder af den lille. jodemoderen fortalte at den sidder meget udvendigt og havde det været en dreng havde den været større. hvad ser i her?

jeg er lidt nervøs nu /;

Her er jeg 20+4 , det er godt nok ikke et 3D, men håber da at det kan hjælpe, så ved du at det er en pige du venter, for det ligner ikke mit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Aprilmor11 skriver:

Her er jeg 20+4 , det er godt nok ikke et 3D, men håber da at det kan hjælpe, så ved du at det er en pige du venter, for det ligner ikke mit

tja der er ingen tvivl der jeg må bare stole på hende. fik jo set skamlæberne. så jeg må bare slå det ind

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MaybeMe skriver:

Forstår jeg da godt! Ville jeg også være blevet.

Kan lige se man får købt alt i én farve, og så skal man pludeseligt invistere i en anden.-....

Jeg har allerede tømt butikkerne for grønt og blåt  

Har du overvejet en 3d scanning senere hen i graviditeten? Jeg overvejer det lidt. Bare får at få det hele endnu mere virkeligt. Og for virkelig at se den tap+pung, der gerne skulle sidde på min! Ellers får jeg en pige med drengetøj

præcis.. men jo jeg overvejer en 3D senere. hvad med dig? nej det ville ikke være så sjovt at stå med kjoler og lyserødt og elsatikker når så det viser sig at være en dreng. så det godt jeg skal til MD om 3 uger

Anmeld

21. februar 2011

Happiness

den-lykkeligste skriver:

præcis.. men jo jeg overvejer en 3D senere. hvad med dig? nej det ville ikke være så sjovt at stå med kjoler og lyserødt og elsatikker når så det viser sig at være en dreng. så det godt jeg skal til MD om 3 uger

Haha... så må vi bytte tøj hvis nu det sku vise sig at være modsat

Tror vi gør det. Så et sted man kan få det til 900kr. Det vil jeg gerne give for at få et smugkig ind igen

Anmeld

21. februar 2011

Aprilmor11

den-lykkeligste skriver:

tja der er ingen tvivl der jeg må bare stole på hende. fik jo set skamlæberne. så jeg må bare slå det ind

Nej det er der bestemt ikke .. Har et som er tydligere, men det ligger ikke lige på min com

Men tillykke med at i venter en lille pige

Og du kan vidst rolig stole på at det blive en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.