Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nå piger, nu mener et par af mine dejlige veninder at de ser en lille tap på disse 3D billeder af den lille. jodemoderen fortalte at den sidder meget udvendigt og havde det været en dreng havde den været større. hvad ser i her?
jeg er lidt nervøs nu /;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det ligner en pige, det er fordi at kønsdelene ikke vender ind af endnu.. det ville være meget større hvis det var en dreng.
har været til 4 scanninger hvor de alle steder har set det var en pige, og tror altså også dit er
Jeg syntes også det ligner en pige
Jeg synes det ligner en pige og at du skal passe på dit CPRnr
den-lykkeligste skriver: nå piger, nu mener et par af mine dejlige veninder at de ser en lille tap på disse 3D billeder af den lille. jodemoderen fortalte at den sidder meget udvendigt og havde det været en dreng havde den været større. hvad ser i her? jeg er lidt nervøs nu /;
På det store billede ser jeg først noget der for mig ligner en helt hvid tap.
Meen da jeg så du skulle have en pige tænkte jeg at den måske sad lidt langt nede af en tap at være.
Ej tillykke med den lille pige, det er da bare vild dejligt for jer.... Jeg skal scannes imorgen, så er spændt... alle siger vi får en dreng, så nu må vi se..
Jeg tror måske jordemoderen er lidt bedre kvalificeret til at kønsbestemme dit barn, end dine veninder er
Umiddelbart en dreng
KærligstSussie
Kirle skriver: Jeg synes det ligner en pige og at du skal passe på dit CPRnr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128