:s?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.038 visninger
58 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

nå piger, nu mener et par af mine dejlige veninder at de ser en lille tap på disse 3D billeder af den lille. jodemoderen fortalte at den sidder meget udvendigt og havde det været en dreng havde den været større. hvad ser i her?

jeg er lidt nervøs nu /;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

betiinsen

det ligner en pige, det er fordi at kønsdelene ikke vender ind af endnu.. det ville være meget større hvis det var en dreng.

har været til 4 scanninger hvor de alle steder har set det var en pige, og tror altså også dit er

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Jeg syntes også det ligner en pige

Anmeld

21. februar 2011

<3

Jeg synes det ligner en pige og at du skal passe på dit CPRnr

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

den-lykkeligste skriver:

nå piger, nu mener et par af mine dejlige veninder at de ser en lille tap på disse 3D billeder af den lille. jodemoderen fortalte at den sidder meget udvendigt og havde det været en dreng havde den været større. hvad ser i her?

jeg er lidt nervøs nu /;

På det store billede ser jeg først noget der for mig ligner en helt hvid tap.

Meen da jeg så du skulle have en pige tænkte jeg at den måske sad lidt langt nede af en tap at være.

Anmeld

21. februar 2011

Louise6800

Ej tillykke med den lille pige, det er da bare vild dejligt for jer.... Jeg skal scannes imorgen, så er spændt... alle siger vi får en dreng, så nu må vi se..

Anmeld

21. februar 2011

Holbæktrunten

Jeg tror måske jordemoderen er lidt bedre kvalificeret til at kønsbestemme dit barn, end dine veninder er

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

jeg er lidt nervøs nu /;

Umiddelbart en dreng

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Kirle skriver:

Jeg synes det ligner en pige og at du skal passe på dit CPRnr

jeg har godt opdaget mir cpr, men ka dælme ikke finde du af at fjerne det billede med cpr på

Anmeld

21. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Tak for det hver enkel og jeg er nu selv ret overbevist nu over det er en frk. der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.