søger nogle der vil ha lavet billige akryl negle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

LIZO

ceciliemhansen skriver:

Laver du stadig negle til en billig pris ? Bor lige i nærheden og er rimlig interesseret i at få lavet negle. 

nej laver dem ikke stadig til den pris det var kun i staten for at øve mig. det dækket ikke engang de udgifter jeg har ved at lave det. tar 250 kr fro det nu.. men skriv hvis du stadig er intterseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

LIZO

pipsen skriver:

jeg kan tirsdag i næste uge om dagen.. 

laver ikke længere til den pris

Anmeld

16. maj 2011

LIZO

sarahb skriver:

hej søde.
hvordan får man dem af igen??
Tænkte om jeg skulle få lavet inden vi skulle på ferie

du ligger dem i blød i acetone. så kommer de af   du siger bare til

Anmeld

16. maj 2011

LIZO

Solstråle2011 skriver:

Hvor længe gælder dit tilbud? Jeg gad vildt godt prøve det, da jeg vildt grimme negle, synes jeg selv

kører ikke længer med det. var et tilbud da jeg starte. er lidt tid siden men laver stadig bare ikke til den pris

Anmeld

16. maj 2011

AndreasMor84

LIZO skriver:

kører ikke længer med det. var et tilbud da jeg starte. er lidt tid siden men laver stadig bare ikke til den pris

Super duper.. prisen betyder ikke så meget for mig. Men jeg vil gerne lige vente lidt med dem, gerne her til sommer, hvis det er Jeg kan jo altid lige vende tilbage til dig

Anmeld

16. maj 2011

LIZO

Solstråle2011 skriver:

Super duper.. prisen betyder ikke så meget for mig. Men jeg vil gerne lige vente lidt med dem, gerne her til sommer, hvis det er Jeg kan jo altid lige vende tilbage til dig

du kan bare skrive en pm når du er klar

Anmeld

16. maj 2011

ceciliemhansen

Jeg er stadig frisk  
Hvad ville du sige til onsdag d. 1 juni eller torsdag d. 2 ? 

Anmeld

16. maj 2011

Mi

Ærgeligt at du bor så langt væk, for ellers ville jeg da gerne. Men der er lidt langt fra vestjylland

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

Shibby skriver:

Ballerup ligger..en halv time fra amager..siger min veninde

aaaah det må være i bil!!! det tager 20-30time fra valby st alt efter om det er H eller C toget!! bor der selv

lizo: kan sgu være jeg hopper på!!!

Anmeld

16. maj 2011

LIZO

karina pigen skriver:

aaaah det må være i bil!!! det tager 20-30time fra valby st alt efter om det er H eller C toget!! bor der selv

lizo: kan sgu være jeg hopper på!!!

du siger bare til... vi er godt nok flyttet så bor ikke lige ved siden af dig længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.