søger nogle der vil ha lavet billige akryl negle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.431 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

LIZO

jeg er gået i gang med at lave akryl negle. og skal derfor bruge nogle der har lyst til at ligge negle til jeg har lavet lidt, men øvelse gør mester ikke nå men bor i ballerup. og første gang koster det 50 kr.. det er udelukket til matrialer.. ligger nogle billederind af dem jeg har lavet på mig selv..

skriv en pm hvis det er noget

camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

LIZO

er der ikke nogle der er interseret?

Anmeld

22. februar 2011

Nadia Foged

Du bor langt væk fra mig men altså vil gerne hvis jeg komme forbi dig få det gjort, er så træt af mine kedelige negle der konstant bliver grimme fordi de knækker

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

hej søde er det dip in? jeg har en masse materiale jeg gerne vil sælge til dig hvis du er interesseret jeg kan desværre ikke ligge negle til for jeg kan ikke sætter linser i med dem også derfor jeg vil sælge det jeg har...

Anmeld

22. februar 2011

Shibby

Hvis du lander på amager så vil jeg rigtig gerne! Eller..kender nok en mere der vil! Måske fredag?

Anmeld

22. februar 2011

Bellinda89

LIZO skriver:

jeg er gået i gang med at lave akryl negle. og skal derfor bruge nogle der har lyst til at ligge negle til jeg har lavet lidt, men øvelse gør mester ikke nå men bor i ballerup. og første gang koster det 50 kr.. det er udelukket til matrialer.. ligger nogle billederind af dem jeg har lavet på mig selv..

camilla

Det er jeg da frisk på hvis det er

Anmeld

22. februar 2011

LIZO

Nadia Foged skriver:

Du bor langt væk fra mig men altså vil gerne hvis jeg komme forbi dig få det gjort, er så træt af mine kedelige negle der konstant bliver grimme fordi de knækker

det var ærligt du bor langt væk ;(

Anmeld

22. februar 2011

kamillapetersen91

LIZO skriver:

camilla

hvor ligger ballerup ? 

Anmeld

22. februar 2011

LIZO

Shibby skriver:

Hvis du lander på amager så vil jeg rigtig gerne! Eller..kender nok en mere der vil! Måske fredag?

det er alt for meget at slæbe rundt med.. bor ikke så langt fra ballerup st.. og hente os gerne på st hvis det gør det nemmere..

Anmeld

22. februar 2011

Shibby

Ballerup ligger..en halv time fra amager..siger min veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.