Freedom!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Bondepigen

Enjoy!!!

Håber I snart får mulighed for en dag sammen bare dig og Jan... Er Jonas ikke ved at være så stor at han kan babysitte en aften..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

KWL

God til dig søde

Håber du hart haft en dejlig dag i selskab med dig selv.

Anmeld

21. februar 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Tjaaaa................jeg har en velfortjent fridag, og jeg har sovet til kl. 11.30............. Trængte til at være "børnefri", så Jan tog begge unger med i morges, så jeg kunne få en dag for mig selv..........så skønt.

Kunne godt snart trænge til et par dage, bare alene med Jan............men det har vist lange udsigter.

Du siger dfa bare til hvis du mangler en barnepige

Lyder da supæer hyggeligt med sådan en god lur, kunne jeg egentlig også godt bruge, selvom vi lige har haft ferie

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

bondepigen skriver:

Enjoy!!!

Håber I snart får mulighed for en dag sammen bare dig og Jan... Er Jonas ikke ved at være så stor at han kan babysitte en aften..?

Øhhhhh................NOPE, Jonas er på ingen måde moden nok til at passe pigerne. Han har jo ligesom lukket hjernen ned p.g.a ombygning.

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

GID DET VAR MIG...... Men Jonas bassen er bare sulten så længe sover jeg ikke, men det kommer nok engang om et par år eller så...
FEDT

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

anna-jonas skriver:

Tjaaaa................jeg har en velfortjent fridag, og jeg har sovet til kl. 11.30............. Trængte til at være "børnefri", så Jan tog begge unger med i morges, så jeg kunne få en dag for mig selv..........så skønt.

Kunne godt snart trænge til et par dage, bare alene med Jan............men det har vist lange udsigter.

Åh hvor SKØNT Mette, du er dig så velfortjent min kære! Ville ønske der var plads til flere af den slags dage. Og ja at dig og Jan kunne få nogle dage væk for jer selv. Øv at det hele ikke altid er som man kunne ønske sig - hvis der nu bare havde været 8 dage i ugen, så .......

Håber du har nydt resten af dagen også ;) 

Anmeld

21. februar 2011

ooo

Det lyder vildt lækkert, at du kunne sove længe og få en dag for dig selv.

Meeen kan nu godt forstå, at du gerne vil have noget alene tid med Jan, lidt kæreste tid har alle brug for en gang imellem.

Anmeld

22. februar 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Lyder bare dejligt, jeg kommer gerne og passer unger mens i hygger jegg sammen

Anmeld

22. februar 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Øhhhhh................NOPE, Jonas er på ingen måde moden nok til at passe pigerne. Han har jo ligesom lukket hjernen ned p.g.a ombygning.

Haha som du kan sige det... Det er bare fordi min nevø på 14 er moden nok til det, men nu har han osse 3 ældre søstre, som nok har haft en modnende effekt på ham. Han er i hvert fald blevet en meget omsorgsfuld og ansvarsfuld ung mand...

Men det er nok osse anderledes når Jonas er den ældste, det kan jeg godt mærke på nogle af mine andre nevøer, de ville ikke have kunnet tage ansvar for små børn i den alder...

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

Åh, hvor lækkert! Jeg gad godt have en dag hvor man bare kunne sove, længe, nusse med morgenmaden og så ellers smide sig i sofaen med en god film.... dreaming dreaming!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.