Freedom!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

anna-jonas

Tjaaaa................jeg har en velfortjent fridag, og jeg har sovet til kl. 11.30............. Trængte til at være "børnefri", så Jan tog begge unger med i morges, så jeg kunne få en dag for mig selv..........så skønt.

Kunne godt snart trænge til et par dage, bare alene med Jan............men det har vist lange udsigter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Tjaaaa................jeg har en velfortjent fridag, og jeg har sovet til kl. 11.30............. Trængte til at være "børnefri", så Jan tog begge unger med i morges, så jeg kunne få en dag for mig selv..........så skønt.

Kunne godt snart trænge til et par dage, bare alene med Jan............men det har vist lange udsigter.

fantastisk 

hvad med resten af dagen - hvad skal du?

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

anna-jonas skriver:

Det lyder dejligt!! Hvad skal dagen bruges på? (Andet end at sove længe, hvilket slet ikke skal undervurderes )

Anmeld

21. februar 2011

oo

hahahaha Mette! jeg så dig lige for mig stå på en skotsk bakketop iført kilt og skråle FREEEEDOOOOOM

orkegok jeg kan godt forstå du synes det er lækkert med alenetid, men også at du gerne vil oppe det til alentid med Jan  hvis ikke Sol tog den her monsterlur henover middag, så ville jeg også blive vaaaaanvittig!! jeg skal bare lige have lidt tid til at tænke en tanke der ikke involvere gylp, MME, grød, vaskemaskinen, lort, bleer og den slags

nu har Søren jo barsel og jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg nogensinde skal vænne mig til at han en dag (om 9 uger) ikke er her hele dagen også

er der ikke nogen der kan passe ungerne mens I kærester den lidt?

Anmeld

21. februar 2011

lion

En fridag er bare luksus man skal nyde som mor/far.

Kedeligt at I ikke bor tættere på, så ville jeg da gerne ha børnene, mens du og manden hygger jer uden børn.

Anmeld

21. februar 2011

Ida.

Det er dig mere end velundt med en fridag Mette - selvom sådan nogle dage nu har det med at være alt for korte!! Håber det giver dig en smule energi på kontoen!

Kan dælme godt forstå, du godt kunne bruge et par alenedage med manden din - sådan har jeg det også....meeen vi har faktisk udsigt til en aleneaften ude på lørdag men drømmer om en forlænget weekend til Paris, er bare bange for, at finanserne ikke rigtig rækker

Anmeld

21. februar 2011

msax

Hvor er det velfortjent at du får en slapper idag.

Nyd dagen, og lad den ikke blive slugt op af computeren og det her internet. Tag et langt bad, nus om dig selv og tag en lur mere, bare fordi du kan

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Nyd din meget velfortjente fridag

Anmeld

21. februar 2011

Klitgaard

Håber du har haft en helt fantastisk fridag

Anmeld

21. februar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

lækkert Mette! kan godt forstå hvis det er tiltrængt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.