Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fønix skriver: hej tøser jeg har sådan en kedelig hud, der er røde mærker i panden, rundt om næsen og så virker den ikke ens er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre mod det? for synes det er lidt træls...
hej tøser
jeg har sådan en kedelig hud, der er røde mærker i panden, rundt om næsen og så virker den ikke ens
er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre mod det? for synes det er lidt træls...
Prøv en carbamid creme 10% tror jeg den hedder, bruger jeg meget da jeg generelt har utroligt tør hud, den er fantastisk! hi hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: Prøv en carbamid creme 10% tror jeg den hedder, bruger jeg meget da jeg generelt har utroligt tør hud, den er fantastisk! hi hi
den vil jeg lige prøve, tak hvor køber du den henne?
fønix skriver: den vil jeg lige prøve, tak hvor køber du den henne?
I matas Hehe den er super god har altid knastøre ben uanset hvad jeg gør men efter jeg er begyndt at bruge den der, er det skønt bruger den også i ansigtet, fordi min hud driller sådan altid
arh fantastisk tak søde, den skal jeg helt sikkert lige afprøve har nogen gange tør hud nemlig
fønix skriver: arh fantastisk tak søde, den skal jeg helt sikkert lige afprøve har nogen gange tør hud nemlig
Den er bare helt vildt god!! prøv den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128