keeeedelig hud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Nadia Foged

fønix skriver:

hej tøser

jeg har sådan en kedelig hud, der er røde mærker i panden, rundt om næsen og så virker den ikke ens

er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre mod det? for synes det er lidt træls...

Prøv en carbamid creme 10% tror jeg den hedder, bruger jeg meget da jeg generelt har utroligt tør hud, den er fantastisk! hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

fønix

Nadia Foged skriver:

Prøv en carbamid creme 10% tror jeg den hedder, bruger jeg meget da jeg generelt har utroligt tør hud, den er fantastisk! hi hi

den vil jeg lige prøve, tak hvor køber du den henne?

Anmeld

1. marts 2011

Nadia Foged

fønix skriver:

den vil jeg lige prøve, tak hvor køber du den henne?

I matas Hehe den er super god har altid knastøre ben uanset hvad jeg gør men efter jeg er begyndt at bruge den der, er det skønt bruger den også i ansigtet, fordi min hud driller sådan altid

Anmeld

1. marts 2011

fønix

I matas Hehe den er super god har altid knastøre ben uanset hvad jeg gør men efter jeg er begyndt at bruge den der, er det skønt bruger den også i ansigtet, fordi min hud driller sådan altid

arh fantastisk tak søde, den skal jeg helt sikkert lige afprøve har nogen gange tør hud nemlig 

Anmeld

1. marts 2011

Nadia Foged

fønix skriver:

arh fantastisk tak søde, den skal jeg helt sikkert lige afprøve har nogen gange tør hud nemlig 

Den er bare helt vildt god!! prøv den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.