keeeedelig hud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

2babygirls

fønix skriver:

ja det kunne måske være en ide, men tror du det er derfor jeg har røde mærker?

Mine hormoner rasede som sindsyg under min graviditet, og jeg lignede en teenager der havde levet af cola og pizza

Så jeg tog til et wellness center og fik to behandlinger, og takket være dem ser min hud bare såååå flot ud idag. Jeg var seriøst grim i huden  og nu kan man kun se sporene efter det når min hud er kulde/varme påvirket.. Så skal nok lige forbi dem igen og havde gang i blodet igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Chalala85

fønix skriver:

hmm jeg renser morgen og aften, men bruger ikke dag eller nat creme bruger i stedet aloevera creme, ville det være bedre med dag og nat creme der giver fugt til huden tror du?

Altså jeg tror det. Min kæreste havde noget ala det. Tør hud og røde pletter. Så prøvede jeg at rense og give ham creme på 2 dage senere var huden som ny

Anmeld

22. februar 2011

RumlesMor

Hvis du har tendens til tør hud, så prøv evt. med mandelolie på en vatrondel inden du går i seng, og vask så ansigtet næste morgen.

Det fugter virkelig huden!

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

Tina&Martin skriver:

Mine hormoner rasede som sindsyg under min graviditet, og jeg lignede en teenager der havde levet af cola og pizza

Nu er det jo en KÆMPE-myte, at man får uren hud af usund mad - der er ingen undersøgelser/dokumentation/forskning, der påviser dette......det plejer at være noget forældre siger til deres teenagebørn for at få dem til at spise sundere - og dén viderebringer børnene så, når de selv bliver forældre.

Jeg har selv læst meget om emnet - og har fundet noget overraskende: Den eneste ting, som kan have negativ effekt, er komælksprodukter pga. dets høje indhold af hormoner.

Anmeld

22. februar 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Nu er det jo en KÆMPE-myte, at man får uren hud af usund mad - der er ingen undersøgelser/dokumentation/forskning, der påviser dette......det plejer at være noget forældre siger til deres teenagebørn for at få dem til at spise sundere - og dén viderebringer børnene så, når de selv bliver forældre.

Jeg har selv læst meget om emnet - og har fundet noget overraskende: Den eneste ting, som kan have negativ effekt, er komælksprodukter pga. dets høje indhold af hormoner.

ved det godt... hihi, men det er det bedste måde at beskrive det på... hmmm levede højt på mit minimælk... mon det har været den store skyldner ???

Ihhh... det vil jeg da tænke over til næste gang jeg er gravid så... altså!!!

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

Tina&Martin skriver:

ved det godt... hihi, men det er det bedste måde at beskrive det på... hmmm levede højt på mit minimælk... mon det har været den store skyldner ???

Ihhh... det vil jeg da tænke over til næste gang jeg er gravid så... altså!!!

Hvis man graver yderligere i dokumentationen omkring det - så ser man overraskende, at jo mere fedtfattig mælken er, jo værre er det - så igen har det ikke noget med fedt at gøre, så skummetmælk er værst og sødmælk "bedst".

Anmeld

22. februar 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Hvis man graver yderligere i dokumentationen omkring det - så ser man overraskende, at jo mere fedtfattig mælken er, jo værre er det - så igen har det ikke noget med fedt at gøre, så skummetmælk er værst og sødmælk "bedst".

aaaaaaj, SUK !!!!

er blevet fodret op på komælk direkte fra landmanden, men idag kan jeg ikke have konsistensen fordi jeg har drukket minimælk så længe... ØV !!!!

Anmeld

22. februar 2011

Rockertand

aaaaaaj, SUK !!!!

er blevet fodret op på komælk direkte fra landmanden, men idag kan jeg ikke have konsistensen fordi jeg har drukket minimælk så længe... ØV !!!!

Komælk direkte fra yveret - føj...

Anmeld

22. februar 2011

2babygirls

Rockertand skriver:

Komælk direkte fra yveret - føj...

HAHAHAHA.... sjovt nok har jeg alle dage været en lang tynd unge...

Men fløden blev skummet af

Anmeld

22. februar 2011

fønix

tusind tak for alle svarene, vil lige prøve lidt af ad gangen for at se hvad der virker best på min hus

og det med komælk det vidste jeg ikke, men så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.