Årh hvor kan man være skadet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste er håndværker og arbejder normalt på store pladser..
Men pt. har han en opgave hos en enlig kvinde med barn..
Vi plejer altid skrive sms'er sammen i løbet af dagen, i hans pauser osv..

Men de sidste dage han har været der skriver han ikke.. Logisk i mit hoved ved jeg godt at det er fordi han er service minded (hun er hjemme) så han ikke vil bruge arbejdstiden på det overfor kunden..

Jeg ved han aldrig kunne finde på noget.. men jeg er bare så skadet af tidligere forhold hvor min eks var sælger og snakkede meget upassende med kvindelige kunder (fandt jeg ud af), samt tog deres numre (når handlen var gået igennem).. Han var mig også utro og løj om alt..
Ved godt inderst inde at min nuværende kæreste ikke er sådan.. Men er bare så nervøs over han er derhjemme hos hende..  Ved godt det mig der er syg i hovedet over at tænke sådan.. men er bare skadet for livet hvad det angår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

samantha1986

Jeg kan sagtens forstå dig.

Min situation er bare lidt anderledes. Min eks sad meget ved computeren og en dag fandt jeg ud af at han skrev med andre piger og sendte sit billede til dem. Han gik på sit job og sagde en masse personlige ting om mig til de andre. Jeg vidste simpelthen ikke hvor jeg havde ham. jeg har aldrig taget ham i det men min fornemmelse sagde mig at han var sammen med en anden.

Dette har medført at jeg i starten havde meget svært ved at stole på min kæreste når han var nogen steder. Når han skulle afsted panikkede jeg og blev gal og ked af det og sagde en masse. Jeg kunne slet ikke holde tanken ud at han skulle noget og tænk hvis han fandt en anden. I dag 5 år senere så ved jeg at han aldrig kunne finde på at lave noget. Han er der i tykt og tyndt for mig. og jeg har det meget bedre med at han tager nogen steder. Men hvad ang. det med computer så har jeg det meget dårligt. Jeg har måtte bede ham om på facebook at slette nogle piger fordi jeg ikke havde det godt med at han snakkede med dem. og dette gjorde han for mig. og det er jeg glad for. han ved hvad der er sket i min fortid og han har hjulpet mig igennem og en dag håber jeg der ikke vil være de problemer mere.

Men hvor er det hårdt at en eks skal ødelægge ens liv på den måde. At han efter forholdet er slut stadig har en eller anden form for magt over en.

Du får et kram af mig som forstår dig..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.

Min situation er bare lidt anderledes. Min eks sad meget ved computeren og en dag fandt jeg ud af at han skrev med andre piger og sendte sit billede til dem. Han gik på sit job og sagde en masse personlige ting om mig til de andre. Jeg vidste simpelthen ikke hvor jeg havde ham. jeg har aldrig taget ham i det men min fornemmelse sagde mig at han var sammen med en anden.

Dette har medført at jeg i starten havde meget svært ved at stole på min kæreste når han var nogen steder. Når han skulle afsted panikkede jeg og blev gal og ked af det og sagde en masse. Jeg kunne slet ikke holde tanken ud at han skulle noget og tænk hvis han fandt en anden. I dag 5 år senere så ved jeg at han aldrig kunne finde på at lave noget. Han er der i tykt og tyndt for mig. og jeg har det meget bedre med at han tager nogen steder. Men hvad ang. det med computer så har jeg det meget dårligt. Jeg har måtte bede ham om på facebook at slette nogle piger fordi jeg ikke havde det godt med at han snakkede med dem. og dette gjorde han for mig. og det er jeg glad for. han ved hvad der er sket i min fortid og han har hjulpet mig igennem og en dag håber jeg der ikke vil være de problemer mere.

Men hvor er det hårdt at en eks skal ødelægge ens liv på den måde. At han efter forholdet er slut stadig har en eller anden form for magt over en.

Du får et kram af mig som forstår dig..

Tusind tak!!
Ja jeg er også bare så ked af at en idiot som tidligere har behandlet mig skidt gør at jeg nu sidder og tænker de værste ting, som er helt ubegrundet..
imorges da han havde været i bad tog han arbejdstøj på og skiftede så arbejdsbluser fordi de var plettet og hullet.. Også siger han grinende "man kan jo ikke komme der og ligne en bums, så de tror firmaet er sådan".. Fordi han jo altid går steder og virksomheder hvor det er ved at blive bygget og der derfor kun går håndværkere..
Men skal se repræsentabel ud overfor kunderne..
Men den irriterende stemme fra fortiden siger mig "ja ja han vil jo se så godt ud som muligt for hende.."..og hvorfor er hun ikke på arbejde? Og hvorfor skriver han så ikke i sine pauser osv osv.... Er bare SÅ ked

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke flere der kender til det og evt. ved hvad man kan gøre for at droppe de ødelæggende tanker???

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Slet ikke flere der kender til det og evt. ved hvad man kan gøre for at droppe de ødelæggende tanker???

Sørg for at forkæle din kæreste ekstra godt i disse dage, så det bliver en glæde for ham at komme hjem.
Lav god mad og hav hyggen klar..det er den letteste måde at beskæftige tanker og sind på, og det fastholder din kæreste

Selvom det lyder gammeldags, så går vejen til mandens hjerte stadig gennem god mad, kærlighed, sex og en forstående kvinde.
Så i stedet for at bide negle, så vær kreativ i tankerne omkring hvordan du kan forkæle ham bedst.

Jeg synes, at det er utroligt synd for dig...men brug evt lidt tid på at skrive dine oplevelser med den anden ned, så du kan få bearbejdet nogle af alle dine følelser på papiret.
Fortæl dine oplevelser til dig selv og papiret, som var du en udenforstående, det er nemlig en rigtig god terapi.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sørg for at forkæle din kæreste ekstra godt i disse dage, så det bliver en glæde for ham at komme hjem.
Lav god mad og hav hyggen klar..det er den letteste måde at beskæftige tanker og sind på, og det fastholder din kæreste

Selvom det lyder gammeldags, så går vejen til mandens hjerte stadig gennem god mad, kærlighed, sex og en forstående kvinde.
Så i stedet for at bide negle, så vær kreativ i tankerne omkring hvordan du kan forkæle ham bedst.

Jeg synes, at det er utroligt synd for dig...men brug evt lidt tid på at skrive dine oplevelser med den anden ned, så du kan få bearbejdet nogle af alle dine følelser på papiret.
Fortæl dine oplevelser til dig selv og papiret, som var du en udenforstående, det er nemlig en rigtig god terapi.

Kærligst
Sussie

Tak for råd..

Synes bare jeg har snakket mit tidligere forhold igennem med familie og venner sååå mange gange.. Det hjælper ligesom ikke..

Men burde jo ikke skulle fastholde ham ved at lave ekstra lækker mad osv.. Det burde jo ikke være "nødvendigt".. selvfølgelig vil jeg altid gerne gøre det for ham.. men lige idag har jeg bare ikke lyst.. Men måske det er bedst, også for jeg selv får tankerne væk....

Anmeld

21. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for råd..

Synes bare jeg har snakket mit tidligere forhold igennem med familie og venner sååå mange gange.. Det hjælper ligesom ikke..

Men burde jo ikke skulle fastholde ham ved at lave ekstra lækker mad osv.. Det burde jo ikke være "nødvendigt".. selvfølgelig vil jeg altid gerne gøre det for ham.. men lige idag har jeg bare ikke lyst.. Men måske det er bedst, også for jeg selv får tankerne væk....

tjaaa..uanset hvad du synes...så er mænd sådan stadigvæk.
Jeg har set det virke på dem hele mit liv..og...det virker stadig.
Men det er jo ikke KUN maden, men også kærligheden og glæden ved at få dem hjem, der skal vises.
Så kommer lillefar altid hjem til lillemor

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Men det er jo ikke KUN maden, men også kærligheden og glæden ved at få dem hjem, der skal vises.

He he ja du har ret..  Men det nok også bare fordi jeg ikke ser dt som "specielt", for laver mad til ham hver dag.. Madpakke til arbejdet, aftensmad, gør kaffen klar til om morgenen så han bare skal trykke på knappen.. Vasker op, vasker tøj, gør rent osv osv.. og står altid i døren når han kommer i indkørslen og kysser ham.. Så det gør jeg altid..

Men det også mere de destruktive tanker.. For ved jo udemærket godt han går og arbejder og ikke "laver noget med hende"... men kan ikke slå tankerne væk....

Anmeld

21. februar 2011

Rockertand

Jeg er ikke enig i, at hun skal gøre noget ekstra ud af situationen - det underbygger kun for hende, at der er "noget galt".

Hvis han ikke er tilfreds med "maden" på hjemmefronten, så "spiser" han ude, ligegyldigt om der er bryst eller lår på menuen derhjemme.

Problemet ligger i trådsstarters tidligere dårlige oplevelser og et dårligt selvværd, og det må hun arbejde med, det kan ikke være meningen, at en mand, der passer sit arbejde og kommer hjem hver dag, skal ligge under for mistro, fordi hun går og har tid til at kværne i, hvad han laver.

Anmeld

21. februar 2011

Bavianis

Da Gregers og jeg var "nye", skulle der selvfølgelig slibes en del kanter af.  Gregers har mange venner rundt i Danmark (Århus og Kbh), og er rigtig god til at få dem besøgt. Når han var væk, havde jeg (og har stadig!) brug for en sms eller to, og et telefonopkald om dagen. Ikke for at tjekke ham - men for at vide at han tænkte på mig selvom jeg var langt væk.

Gregers synes det var fantastisk besværligt, og kunne slet ikke se nogen grund til det! Jeg blev mere og mere ked af det hver gang han var væk, da han virkelig var "væk" idet jeg slet ikke hørte noget fra ham i de weekender.

Efter noget tid, fandt han dog ud af hvor meget det betød for mig, og hvor ked af det jeg blev når han ikke sms'ede/ringede. Til sidst fattede han, at selvom det ikke betød noget for ham (og var fjollet i hans øjne), så betød det rigtigt meget for mig - og dermed fik han noget ud af det også (jeg blev glad, sikker og ikke ked af det). Han fandt ud af, at det var en lille bitte ting for ham - og en stooor ting for mig.

Det blev da vildt langt det her... Min pointe er egentligt blot: Tror du ikke du kunne få din kæreste til lige at sende en sød sms eller noget selvom han er hos en kunde? Det kan da godt være, at det er fordi du er "skadet" eller noget, men det er jo en lille ting, og du kan nemt få det meget rarere

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.