Da Gregers og jeg var "nye", skulle der selvfølgelig slibes en del kanter af. Gregers har mange venner rundt i Danmark (Århus og Kbh), og er rigtig god til at få dem besøgt. Når han var væk, havde jeg (og har stadig!) brug for en sms eller to, og et telefonopkald om dagen. Ikke for at tjekke ham - men for at vide at han tænkte på mig selvom jeg var langt væk.
Gregers synes det var fantastisk besværligt, og kunne slet ikke se nogen grund til det! Jeg blev mere og mere ked af det hver gang han var væk, da han virkelig var "væk" idet jeg slet ikke hørte noget fra ham i de weekender.
Efter noget tid, fandt han dog ud af hvor meget det betød for mig, og hvor ked af det jeg blev når han ikke sms'ede/ringede. Til sidst fattede han, at selvom det ikke betød noget for ham (og var fjollet i hans øjne), så betød det rigtigt meget for mig - og dermed fik han noget ud af det også (jeg blev glad, sikker og ikke ked af det). Han fandt ud af, at det var en lille bitte ting for ham - og en stooor ting for mig.
Det blev da vildt langt det her... Min pointe er egentligt blot: Tror du ikke du kunne få din kæreste til lige at sende en sød sms eller noget selvom han er hos en kunde? Det kan da godt være, at det er fordi du er "skadet" eller noget, men det er jo en lille ting, og du kan nemt få det meget rarere 
Held og lykke med det hele
Anmeld