lion skriver:
Ja nu er det jo mandag igen og en ny uge starter og jeg kommer tættere på at skulle på arbejde. PUHA.
Men sikke en måde at vi skal starte ugen på.
Lørdags aften stoppede vores køkkenvask, Jacob prøvede så længe og se om han kunne fikse den. Det kunne han ikke.
Min far kom forbi søndag for at hente de gardiner jeg har lagt op for ham, og han kunne hellere ikke hjælpe, da vi ikke havde det værktøj han skulle bruge, og så var vasken utæt nedeunder.
Så I dag ringfede Jacob til ejendomskontoret for at sige den er stoppet og utæt og nogen vil komme og kigge på det. Ja det ville de da gerne....
I MORGEN.
Jeg kan da ikke vente så længe på at mmin vask går i orden, vi har opvask, vi nok er nød til at vaske op i badekarret (vores store badekar, et sjovt billede til forklaring). Ikke sjovt. Når vi skal lave mad og hente vand på toilettet. Det dur bare ikke.
Men weekenden har ikke været helt god.
Jacob får som sædvanlig ikke noget af vide at sin familie, og i onsdags ringede han til sin mor, for at hører om hans far of storebror kom til Julius' fødselsdag.
Han får så af sin mor af vide at hun SØNDAG var blevet indlagt på Næsteved sygehus. Så nu skulle Jacob hurtig finde ud af hvordan han kom til Næstved, vi har jo ikke bil. Når men min svoger har en bil og havde "vinterferie", så Jacob lånte hans bil og tog til Næstved/Vordingborg fredag og kom hjem lørdag aften. Hun var indlagt med lungebetændelse, men hun har også KOL, (hjælp Mette?) ved kun det ikke er godt. Så hun er endelig stoppet med at ryge(men ikke drikke).
Så det er ikke sikker at hun kommer til Julles fødselsdag, da hun kan være indlagt .
Min far er så også blevet fyret, 1½ år før han er pensionist.
, men han viste godt det ville ske, hvis ikke nu så til sommer. Men han virker "ligeglad" med det, måske det er fordi han er så "gammel".
Men der er sket noget godt i weekenden, jeg har fået en god nyhed, (som jeg ikke ved før søndag.). Jacob "fik" det af vide i weekenden, der var et barn som fik snakket over sig, men det var ikke meningen at noget skulle vide det før søndag.
Men en i min familie jeg holder rigtig meget af skal være mor, så I må godt krydse fingre for det bliver en pige, hun har nemlig 2 drenge. Men nej hvor jeg glæder mig til at sige TILLYKKE.
Tilsidst lige et par sjove badebilleder jeg har fået taget og en dreng der IKKE var træt, nej vel...
det er da noget møg med Jakobs mor!og vildt træls at det skal foregå på den måde...
ikke rigtig godt mht vasken, at de først kommer imorgen... hos mine forældre kommer de samme dag! sikke noget... nhå men bare de så rent faktisk dukker op imorgen før klokken 16:00 ikke?