Så startede ugen..... mere skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

lion

Ja nu er det jo mandag igen og en ny uge starter og jeg kommer tættere på at skulle på arbejde. PUHA.

Men sikke en måde at vi skal starte ugen på.

Lørdags aften stoppede vores køkkenvask, Jacob prøvede så længe og se om han kunne fikse den. Det kunne han ikke.

Min far kom forbi søndag for at hente de gardiner jeg har lagt op for ham, og han kunne hellere ikke hjælpe, da vi ikke havde det værktøj han skulle bruge, og så var vasken utæt nedeunder.

Så I dag ringfede Jacob til ejendomskontoret for at sige den er stoppet og utæt og nogen vil komme og kigge på det. Ja det ville de da gerne....

I MORGEN.

Jeg kan da ikke vente så længe på at mmin vask går i orden, vi har opvask, vi nok er nød til at vaske op i badekarret (vores store badekar, et sjovt billede til forklaring). Ikke sjovt. Når vi skal lave mad og hente vand på toilettet. Det dur bare ikke.

Men weekenden har ikke været helt god.

Jacob får som sædvanlig ikke noget af vide at sin familie, og i onsdags ringede han til sin mor, for at hører om hans far of storebror kom til Julius' fødselsdag.

Han får så af sin mor af vide at hun SØNDAG var blevet indlagt på Næsteved sygehus. Så nu skulle Jacob hurtig finde ud af hvordan han kom til Næstved, vi har jo ikke bil. Når men min svoger har en bil og havde "vinterferie", så Jacob lånte hans bil og tog til Næstved/Vordingborg fredag og kom hjem lørdag aften. Hun var indlagt med lungebetændelse, men hun har også KOL, (hjælp Mette?) ved kun det ikke er godt. Så hun er endelig stoppet med at ryge(men ikke drikke).

Så det er ikke sikker at hun kommer til Julles fødselsdag, da hun kan være indlagt .

Min far er så også blevet fyret, 1½ år før han er pensionist. , men han viste godt det ville ske, hvis ikke nu så til sommer. Men han virker "ligeglad" med det, måske det er fordi han er så "gammel".

Men der er sket noget godt i weekenden, jeg har fået en god nyhed, (som jeg ikke ved før søndag.). Jacob "fik" det af vide i weekenden, der var et barn som fik snakket over sig, men det var ikke meningen at noget skulle vide det før søndag.

Men en i min familie jeg holder rigtig meget af skal være mor, så I må godt krydse fingre for det bliver en pige, hun har nemlig 2 drenge. Men nej hvor jeg glæder mig til at sige TILLYKKE.

Tilsidst lige et par sjove badebilleder jeg har fået taget og en dreng der IKKE var træt, nej vel...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Barbamama

Ej nej nej sikke en weekend. Jeg havde lige håbet på at der var et billede af dig der vaskede op i badekarret. He he....Håber da snart I får ro på

Anmeld

21. februar 2011

lion

michella80 skriver:

Ej nej nej sikke en weekend. Jeg havde lige håbet på at der var et billede af dig der vaskede op i badekarret. He he....Håber da snart I får ro på

Ja sikke en weekende ikk.

Nej jeg har ikke energi til det endnu, altså vaske op.

Anmeld

21. februar 2011

oo

sådan nogle ting sker ALTID i weekenden, så man ikke kan få det fikset! vores strøm gik også herhjemme, klokken ni om aftenen naturligvis, så man er prisgivet indtil elektrikeren finder en tid næste dag

jeg er VILDT imponeret over, at de alle 3 kan være i badekarret  godt gået!!!!

Anmeld

21. februar 2011

lion

Tjuhl skriver:

sådan nogle ting sker ALTID i weekenden, så man ikke kan få det fikset! vores strøm gik også herhjemme, klokken ni om aftenen naturligvis, så man er prisgivet indtil elektrikeren finder en tid næste dag

jeg er VILDT imponeret over, at de alle 3 kan være i badekarret  godt gået!!!!

Ja altid i weekenden.

Ja utroligt de kan være der ikke. Det er også et 90 l badekar

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Jeg tror det er en sammensværgelse mellem alle husholdnings "nødvendigheder"... Kun at gå i stykker når det er op til en ferie/weekend/helligdage eller alternativt dagen før man VIRKELIGT har brug for dem... Vores opvaskemaskine gik i stykker om morgenen Mortens aften, hvor vi skulle have 15 mennesker til and, og fyret gik i stykker 22. December om aftenen, så vi hverken havde varme eller varmt vand... Nogen gange må man bare tage det som en oplevelse, tror jeg... Nok i virkeligheden mest fordi en stoppet vask ikke bliver ustoppet af at man får et hysterisk anfald...

Anmeld

21. februar 2011

Ida.

Åhh altså hvor er det træls for jer, at I sådan er forfulgt af uheld - både små og store!!

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

Her er jeg Helene.............

Sikke en weekend, det lyder ikke særligt sjovt, med en stoppet vask. Håber at varmemesteren kan fikse det i morgen, ellers må i købe engangsbestik og service.

KOL er = rygerlunger. Alle rygere får det på et tidspunkt, nogle tidligt andre sent. Det eneste der hjælper på KOL er rygestop. Hvis ikke man formår det, vil det helt sikket gå ned ad bakke, og man vil få lungeinfektioner og man vil ofte se, at det slider voldsomt på både hjerte og andre organer.

Min mor har selv KOL, men hun formår ikke at stoppe med at ryge. Hendes lungekapacitet er nede på ca. 20 % af normalen, så hun har et meget lavt funktionsniveau. Hun siger at "lysten er større en angsten", altså sådan at forstå, at hendes lyst til tobak er større, end angsten for at dø af KOL.

Anmeld

21. februar 2011

lion

Her er jeg Helene.............

Ja DER VAR DU....

Ja heldigvis er der ikke længe til i morgen.

Ok tak for det, Jacob kunne nemlig ikke huske hvad det var, da han skulle fortælle mig det.

Det er godt hun så er stoppet, men hun har også hostet meget og slemt alle de år jeg har kendte hende(3½år)

Gad vide om min mor så også havde rygelunger, for da hun blev syg første gang i 2003, kunne de kun fjerne halvdelen af venstre lunge, grundet dårlige lungekapacitet. Hendes var allerede dengang slem. Hun endte så med at stoppe med at ryge, bare forsent.

Men hendes holdning var, at de ikke skulle tage alle hendes glæder fra hende. Som tidligere alkoholikere, drak hun ikke alkohol og efter sygdommen, ja piller og alkohol er jo ikke en god coctail.

Utroligt man kan ha de holdninger, når man kan dø af dem.

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Jamen sikke da en weekend! 

Tillykke med den kommende familieforøgelse, bliver spændende om de to drenge får sig en lillesøster!

Dejlige badebilleder - jeg er altså også ret imponeret over de alle 3 kan krølles ned i samme "balje" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.