Er så ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Har lige for 3 timer siden oplevet en ny side af min kæreste. Vi har været sammen 3 år til august og har sammen en dreng på 8 mdr. Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold.

Vi diskuterer noget plat noget om flirteri da jeg har indtryk af at min kæreste godt kanlide at flirte og når han kommer hjem fra arbejde hvor han faktisk kun har kvindlige kollegaer er han rigtigt afvisende, underlig og kold de første timer, Jeg er 100 på han ikke er utro men tror måske han flirter hvilket han besteemt siger han ikke gør.

Her i morges gik han helt amok tog mig om halsen og lagde mig på gulvet og sparkede mig på benet nes han råbte af mig jeg blev virkelig bange.... Lige i det sekund forsvandt alle mine føelser for ham. Vi har snakket efter og han undskylder ikke men siger jeg kører ham psykisk ned og nu kunne han bare ikke klare mere...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Er så ked af det.. Elskede ham virkelig men de tidag er bare ikke okay synes jeg ikke.

jeg var fanme skredet...!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Fru Nielsen

KOM VÆK! Og det kan kun gå for langsomt....

Jeg taler af erfaring. Troede selv på min eks aldrig mere ville gøre mig noget efter han første gang havde slået mig. Først da han en nat var sekunder fra at kvæle mig gik det op for mig at kom jeg ikke væk ville det forhold koste mig livet.... Din kæreste starter næsten der hvor min eks sluttede, så jeg kan kun sige KOM VÆK!

Lad ham ikke undskylde og give dig skylden for det han gjorde, det er lige netop der han vil han.. Gie dig skylden, og sådan vil det fortsætte!

Skriv et privat brev hvis du har brug for det.... Jeg vil gerne støtte dig igennem det her, da jeg ved hvad du går igennem og ikke mindst dine tanker omkring det hele...

Kram

Anmeld

21. februar 2011

LC

Sådan skal han bare ikke opføre sig.... Synes du skal smide ham ud med det samme. Både for din egen skyld og for børnenes.

Du skal ikke finde dig i at han er voldlig, og er langt bedre tjent med at være alene mor en med at få slag...

og hvad børnene angår så har de bare ikke godt af at se det... børn gør desværre som sine forældre, så er man vokset op i et hjem hvor forældrene slår hinanden - så vil man som barn tro at det er normalt at være i et voldligt forhold, og ser man sådan på det har du jo kun endnu større grund til at smutte fra ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.