Er så ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Har lige for 3 timer siden oplevet en ny side af min kæreste. Vi har været sammen 3 år til august og har sammen en dreng på 8 mdr. Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold.

Vi diskuterer noget plat noget om flirteri da jeg har indtryk af at min kæreste godt kanlide at flirte og når han kommer hjem fra arbejde hvor han faktisk kun har kvindlige kollegaer er han rigtigt afvisende, underlig og kold de første timer, Jeg er 100 på han ikke er utro men tror måske han flirter hvilket han besteemt siger han ikke gør.

Her i morges gik han helt amok tog mig om halsen og lagde mig på gulvet og sparkede mig på benet nes han råbte af mig jeg blev virkelig bange.... Lige i det sekund forsvandt alle mine føelser for ham. Vi har snakket efter og han undskylder ikke men siger jeg kører ham psykisk ned og nu kunne han bare ikke klare mere...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Er så ked af det.. Elskede ham virkelig men de tidag er bare ikke okay synes jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

sarahb

Så er det ud og væk med ham, det der er på ingen måder ok, og når man har været voldig over for ens partner ja så er man det igen. Og det bliver værre og værre.
Jeg synes du skal smide ham ud eller flytte for det der er bare ikke iorden, og du skal for guds skyld ikke være i et voldigt forhold..
jeg ville ALDRIG nedværdige mig selv til at blive hos en der lagde hånd på mig.
Og sidst men ikke mindst så skal du have din datter ud af det.

Anmeld

21. februar 2011

fit_fys

Nej, det er da overhovedet ikk ok!!

Man kan sagtens sige fra uden at bruge vold, så det var fuldstændig forkert af ham!

Håber du finder ud af det....

Tine

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Nej, der er jeg helt enig, DET ER BARE IKKE OKAY!

Jeg kan godt sige dig jeg var blevet sur. Det kan godt være du elsker ham, men var det min kæreste der havde gjort sådan mod mig, jeg havde virkeligt ikke haft noget som helst tilovers for ham længere.

Jeg var delme skredet. Også fordi det vil jeg ikke byde min søn.

Men, det er selvfølgelig rigtigt svært når man elsker personen, men jeg ville bare ikke være i sådan et forhold.

Anmeld

21. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Har lige for 3 timer siden oplevet en ny side af min kæreste. Vi har været sammen 3 år til august og har sammen en dreng på 8 mdr. Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold.

Vi diskuterer noget plat noget om flirteri da jeg har indtryk af at min kæreste godt kanlide at flirte og når han kommer hjem fra arbejde hvor han faktisk kun har kvindlige kollegaer er han rigtigt afvisende, underlig og kold de første timer, Jeg er 100 på han ikke er utro men tror måske han flirter hvilket han besteemt siger han ikke gør.

Her i morges gik han helt amok tog mig om halsen og lagde mig på gulvet og sparkede mig på benet nes han råbte af mig jeg blev virkelig bange.... Lige i det sekund forsvandt alle mine føelser for ham. Vi har snakket efter og han undskylder ikke men siger jeg kører ham psykisk ned og nu kunne han bare ikke klare mere...

Er så ked af det.. Elskede ham virkelig men de tidag er bare ikke okay synes jeg ikke.

Det er det bestemt heller ikke, og du bliver nødt til at tænke på, at nu har han gjort det ved dig en gang, næste gang kunne han blive endnu mere voldelig. Jeg synes at du skulle tage en alvorlig snak med ham om det, også især fordi i har et barn sammen

Anmeld

21. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kan du komme væk og det kan kun gå for stærkt... det har han gjort er på INGEN måde okay... Og DER er INGEN undeskyldning som retfærdiggøre hans opførsel... Den kan kun forværres, hvis han tror det er okay at behandle dig på den måde.. næste gang så banker han dig måske....

Håber virkelig du kommer væk i en fart og tager jeres barn med.. og HELST I DAG!!!!!!

Mette..

Anmeld

21. februar 2011

sus34

Jeg ville nok overveje rigtig nøje om han var den mand jeg skulle være sammen med. Det er jo altid svært når der er børn med i ligningen, men tror jeg ville be ham om at flytte og først komme igen hvis han fik noget hjælp, evt også noget parterapi...

Held og lykke med det hele, jeg håber det hele løser sig, selv om du nok går en svær tid i møde.

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Skynd dig at få ham ud af dit liv. Ingen kontakt, ikke en masse undskyldninger og energi på at komme op og ned...et menneske som ham elsker end ikke sig selv... får det helt skidt indeni og tro mig, du vil ikke vinde noget ved ham...

Anmeld

21. februar 2011

sweet

det skal du bestemt ikke finde dig i... hvis det havde været mig var jeg smuttet på stedet.. har han først gjort sådan en gang kan de også gøre det igen og hvem ved hvad der sker næste gang.. selvfølgelig giver han dig skylden for at være årsagen til at han reagere som han gør for har han lagt alt ansvar fra sig og behøver ikke gå med en skyldfølelse over at han har gjort noget forkert..

Anmeld

21. februar 2011

Barbamama

Skynd dig væk!!! Meget hurtigt. Og du behøver ikke fortælle ham du pakker. Få nogen til at hjælpe dig og beskytte dig. En mand der har været så voldelig en gang, gør det igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.