Tanja78 skriver:
Så misforstod jeg dig. Ja jeg er i job, på barsel og søger nyt - sådan er det 
Jeg har bare lært, at jeg ikke bliver stillet tilfreds med blot at komme og gå og få min løn, forholdene skal være der til det. Og jeg tænker, at der forhåbentlig er en anden kandidat der passer bedre ind mit gamle sted end jeg gør og at jeg forhåbentlig passer bedre ind et nyt sted 
Jeg ville heller ikke blive på et job, hvis jeg mistrives der... Jeg har skiftet jobs før på det grundlag - både med at have et nyt på hånden, men også den anden vej..
Idet at du er på barsel, er det også den mest sikre måde at søge jobs på - for du har et job at komme tilbage til, hvis det endelig er..
Der er altså også noget som økonomi som skal hænge sammen.. Så jeg har måttet søge nogle jobs, som jeg ikke regnede med at søge, for jeg har allerede en del kriterier imod mig...
Dvs. jeg kan godt tage til takke med et job, hvor jeg måske ikke brænder 100% for det, men til gengæld så har jeg en indtægt, som skal forsørge min søn og jeg...
Men ok - jeg er vidst også krævende, da jeg kun kan tage job i normal kontortid. Så de området, hvor det måske er nemt at få job i - det er no.go for mig, da jeg også har en knægt alene at tage mig af.
Håber virkelig snart at tiderne skifter, så det bliver muligt at følge sit hjerte igen...
Anmeld