gravid og kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Randi

Bliver den ikke højere når man har to børn.. hmm der kan man bare så, det troede jeg..

Held og lykke med det...

Det blir den desværre ikke.... Men det burde den egentlig...... suk :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

MorCamilla

Randi skriver:

Bliver den ikke højere når man har to børn.. hmm der kan man bare så, det troede jeg..

Held og lykke med det...

Det blir den desværre ikke.... Men det burde den egentlig...... suk :(

Ja det burde man da synes at den skulle stige, men ja på den anden side så får man jo heller ikke mere i løn på en arbejdsplads fordi man får et barn... Så det er jo entelig logisk nok...

Anmeld

1. oktober 2008

Randi

Ja det burde man da synes at den skulle stige, men ja på den anden side så får man jo heller ikke mere i løn på en arbejdsplads fordi man får et barn... Så det er jo entelig logisk nok...

I forvejen får man jo ikke ret meget udbetalt når man er på kontanthjælp... Og så skærer de jo noget af den af efter 6 mdr, så let er det ikke altid at leve..... Jeg er på kontanthjælp, manden er på su, så engang imellem kniber det lidt.... Lige for tiden får manden godt nok dobbeltklip, så det hjælper lidt på det... Sparer sammen til julegaver, hehe.....

Anmeld

1. oktober 2008

MorCamilla

Nå for søren. Det med at de skære det ned efter 6 måneder det vidste jeg ikke lige.. Men nej det er ikke lige den bedste indtægt man kan have det vil jeg godt gi dig ret i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.