jordslået emmajunga big star supreme.. hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

NessaXenia

CHD skriver:

Prøv med rodalon først. Det tager normalt ALT lugt

det lugter ikke, jeg har descifiseret det, det dufter nyvasket.... det er pletterne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

NessaXenia

MHK skriver:

Mit stof var/er også beige og jeg smurte det også på det helt hvide inde i kalchen (som fik en grundig spuler under bruseren bagefter)

Man kan på ingen af delene se at der har været smurt en kraftig lilla farve på men ja, det SER vildt ud når man lige har smurt det på 

åh nej, jeg må nok lade hver med at kigge mens det bliver smurt på hehe..

Anmeld

21. februar 2011

christensen

hvor får man dog sådan en fed barnevogn fra som altan barnevogn  og hvor meget har du givet for den, står nemlig selv og skal bruge en altan barnevogn, og den må godt være sådan okay

Anmeld

21. februar 2011

Mumto3

Angående det lilla stads fra Matas, så vil jeg bare sige at jeg selv har brugt det og selvom alt det hvide stof blev helt skrig lilla, så forvandt det helt igen, og barnevogen blev super flot!

MEN DET ER NOGET GIFTET STADS og er altså ikke sådan til at lege med! Husk at den beholder I blander det op i, og de rester af I ikke bruger SKAL AFLEVERET SOM FARLIGT AFFALD på en losseplads/genbrugsstation. Ikke noget med lige at hælde det i kloakken og tænke at det gør nok ikke noget. Det gør noget!!! Det er sindsygt giftigt!!!

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

christensen skriver:

hvor får man dog sådan en fed barnevogn fra som altan barnevogn  og hvor meget har du givet for den, står nemlig selv og skal bruge en altan barnevogn, og den må godt være sådan okay

på dba

gav 3500

Anmeld

21. februar 2011

christensen

Nina sophia skriver:

på dba

gav 3500

det var da billigt for sådan en lækker vogn..  hvor meget står de til fra ny af?

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

christensen skriver:

det var da billigt for sådan en lækker vogn..  hvor meget står de til fra ny af?

den jeg har købt var til 10.000 i nypris med alt til..

men de står til 6000 i nypris i babysam nu..

den var så billig pga de jordslåede pletter, men efter jeg brugte det der lilla'e stads på det idag er det helt væk .

ellers står de til omkring 4-5 tusind brugt

Anmeld

5. juli 2011

Meilby

louisevl skriver:

Hvis du har købt den fra ny, ville jeg tage den med til butikken..

Hvis det er en brugt kan du fjerne det med vanish spray.

Jeg har en barnevogn jeg har købt brugt og der var den også jordslået inde i kalechen. jeg sprøjtede bare vanish spray på gnubbede det lidt og lod det tørre ind og væk var det

Det kan godt ske at gå igennemså der kommer pletter udenpå, men disse kan bare fjernes med en våd klud...Var nemlig selv ved at gå i panik

Det er godt nok en lidt gammel tråd, men prøver alligevel.. Hvilken slags vanish skal man bruge?

Anmeld

5. juli 2011

A.

det er en her har emmaljunga til salg for 1500 også så skynd dig

Anmeld

5. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Nina sophia skriver:

det lugter ikke, jeg har descifiseret det, det dufter nyvasket.... det er pletterne..

rodalon tager også pletter der kommer fra jordslåethed mv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.