jordslået emmajunga big star supreme.. hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.146 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

NessaXenia

hej piger.

jeg har lige fået min barnevogn hjem, den er lidt jordslået inden i, hvordan fjerner jeg det?

den er beige farvet læder udenpå og hvid inden i..

kunne ikke finde et svar som passede til at jeg ikke kunne tage stoffet ud af vognen..

Eller er jeg bare blind? det er en 2009 model og emmajunga big star..

Hjælp hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

christensen

Nina sophia skriver:

hej piger.

jeg har lige fået min barnevogn hjem, den er lidt jordslået inden i, hvordan fjerner jeg det?

kunne ikke finde et svar som passede til at jeg ikke kunne tage stoffet ud af vognen..

Hjælp hjælp...

har du købt den for ny ? for ellers så smut tilbage i butikken med den!! !

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

christensen skriver:

har du købt den for ny ? for ellers så smut tilbage i butikken med den!! !

nej det er en vi har fået  som altan barnevogn

Anmeld

21. februar 2011

132319

Nina sophia skriver:

hej piger.

Hjælp hjælp...

Hvorfor kan du ikke tage stoffet ud af vognen? 

Anmeld

21. februar 2011

louisevl

Hvis du har købt den fra ny, ville jeg tage den med til butikken..

Hvis det er en brugt kan du fjerne det med vanish spray.

Jeg har en barnevogn jeg har købt brugt og der var den også jordslået inde i kalechen. jeg sprøjtede bare vanish spray på gnubbede det lidt og lod det tørre ind og væk var det

Det kan godt ske at gå igennemså der kommer pletter udenpå, men disse kan bare fjernes med en våd klud...Var nemlig selv ved at gå i panik

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

MHK skriver:

Hvorfor kan du ikke tage stoffet ud af vognen? 

jeg toede ikke jeg kunne, jeg har dog fået det af..

er det noget med at Matas har så noget lilla stads der skulle kunne tage det??

Anmeld

21. februar 2011

132319

jeg toede ikke jeg kunne, jeg har dog fået det af..

er det noget med at Matas har så noget lilla stads der skulle kunne tage det??

Jep og det er GULD værd!

Min klapvogn var blevet helt vildt jordslået af at stå ude i en kort periode (jeg var grædefærdig ) og det fjernede det fuldstændig 

Det er lidt som at male med trylletusser, den lilla farve forsvinder igen når man smører 2. blanding på. Jeg kan huske at jeg tænke "Hvad har jeg dog gjort  " da jeg havde smurt det lilla på, men som sagt forsvinder farven igen. 

Det er noget giftigt stads, så din kæreste skal nok gøre det når du er gravid  -Og så skal stoffet i maskinen på 30 grader bagefter.

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

MHK skriver:

Jep og det er GULD værd!

Min klapvogn var blevet helt vildt jordslået af at stå ude i en kort periode (jeg var grædefærdig ) og det fjernede det fuldstændig 

Det er lidt som at male med trylletusser, den lilla farve forsvinder igen når man smører 2. blanding på. Jeg kan huske at jeg tænke "Hvad har jeg dog gjort  " da jeg havde smurt det lilla på, men som sagt forsvinder det fuldstændigt. 

Det er noget giftigt stads, så din kæreste skal nok gøre det når du er gravid  -Og så skal stoffet i maskinen på 30 grader bagefter.

ja jeg er bare så bange for at min lækre beigefarvede læder barnevogn bliver med lillat inderfor.. ha ha  nr. 2 har bare at virke hahaha

jeg køber det idag og kæresten må igang

tusind tak for svar

Anmeld

21. februar 2011

CHD

Prøv med rodalon først. Det tager normalt ALT lugt

Anmeld

21. februar 2011

132319

Nina sophia skriver:

ja jeg er bare så bange for at min lækre beigefarvede læder barnevogn bliver med lillat inderfor.. ha ha  nr. 2 har bare at virke hahaha

jeg køber det idag og kæresten må igang

tusind tak for svar

Mit stof var/er også beige og jeg smurte det også på det helt hvide inde i kalchen (som fik en grundig spuler under bruseren bagefter)

Man kan på ingen af delene se at der har været smurt en kraftig lilla farve på men ja, det SER vildt ud når man lige har smurt det på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.