KaLee skriver:
JA gu kan de gøre noget ved det...
SOrry, men bliver sq noget harm over at du får sådan en udmelding..
jeg bor i nyrenoveret lejlighed, som er virkelig sjusket lavet. Det fiser ind med luft af altandøre, vinduer og selv under skabene i køkkenet.
Jeg havde sagt i længere tid at det var møgkoldt og ikke hensigtsmæssigt at bo med et lille barn, men de sagde at det var et generelt problem...
Da vandrørne frøs til is lige inden jul, så blev min lejlighed genstand for målinger og sådan..
og no wonder jeg har haft det så koldt..
6-8 grader på gulvet ved skabene mod den ene side af huset (en karnap som er sat på) og 13 grader ved altandøren i stuen.... Derudover var lugtfugtigheden kun på 25% - det burde være mindst det dobbelte... så der var forklaringen på hvorfor jeg/vi havde været så syge med halsen.. (for så støvet er her sq ikke)
Lige pt venter jeg på håndværkere der skulle komme og fikse vinduer og døre i dag..
Derudover får jeg penge tilbage for den ekstra varme jeg har måttet bruge til at varme lejligheden op...
Er det et stort boligselskab du har?
ja det er rimelig stort, men herre fesent og langsomt, har en veninde i et andet bolig kompleks men samme selvskab hun havde fået skimmelsvamp, men det var først efter 7 mdr de ville læse hendes brev om det, og efter endnu 1½ år de lavede det,
håber de får det gjort, min søn kan ikke være på sit legetæppe og ku sin kravlegård eller sin seng eller sofa da der er meget fodkoldt, kan slet ikke opvarme i soveværelset, radiatoren står og kokser, men varmen fiser lige ud af vinduerne,
men de sagde de ville komme og kigge på det i denne uge, de er en super fin lejlighed, men vinduerne er virkelig bogstvaeligtalt rådne de er ikke engang blevet malet i 12 år ikke noget gjort ved dem i 12 år heller, og må ikke male dem da de siger at lejlighederne skal se ens ud, men det jo ikke fordi jeg maler dem i neongrøn men self i den farve de er, men må jeg ikke