utætte vinduer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
42 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg bor i en bolig blok hvor man intet må gøre ved sin lejlighed andet at ale indenfor,

men sagen er den at vinuerne er piv utætte når man er i soveværelset er det som om at vinduet er åbent, det samme i stuen, i stuen kan jeg godt varme op men det koster jo meget i lænden, soveværelset har jeg opgivet varmen når at sive ud inden det når fra radiotoren af og radiotoeren står og koger,

alt dette skyldes misviligehodelse fra boliselvskabets side,

nu til sagen kan jeg forlange at få det fixet?''

ellers må jeg jo flytte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jeg bor i en bolig blok hvor man intet må gøre ved sin lejlighed andet at ale indenfor,

men sagen er den at vinuerne er piv utætte når man er i soveværelset er det som om at vinduet er åbent, det samme i stuen, i stuen kan jeg godt varme op men det koster jo meget i lænden, soveværelset har jeg opgivet varmen når at sive ud inden det når fra radiotoren af og radiotoeren står og koger,

alt dette skyldes misviligehodelse fra boliselvskabets side,

nu til sagen kan jeg forlange at få det fixet?''

ellers må jeg jo flytte

Har du snakket med boligselskabet?? De skal da bestemt have det afvide.. for ellers finder de jo aldrig ud af det hvis du bare flytter.. Vi boede til leje (det var dog privat) og der sagde vi hvad der var gaælt også blev det lavet..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Har du snakket med boligselskabet?? De skal da bestemt have det afvide.. for ellers finder de jo aldrig ud af det hvis du bare flytter.. Vi boede til leje (det var dog privat) og der sagde vi hvad der var gaælt også blev det lavet..

nævnte det for viceværten så  sagde han at jeg skulle være glad for jeg ikk boede i den bagerste blok da det var meget værre,

men ringer til boligselvskabet imorgen

Anmeld

21. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

nævnte det for viceværten så  sagde han at jeg skulle være glad for jeg ikk boede i den bagerste blok da det var meget værre,

men ringer til boligselvskabet imorgen

Hvor underligt! Kan du jo ikke bruge til så meget.. Ja synes bestemt du skal ringe.. kan jo ikke være rigtig det trækker så meget ind at du er nødt til at opvarme helt vildt..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Hvor underligt! Kan du jo ikke bruge til så meget.. Ja synes bestemt du skal ringe.. kan jo ikke være rigtig det trækker så meget ind at du er nødt til at opvarme helt vildt..

nej og mit barn har været noget syg på det sidste og kan skyldes det,

så håber de letter r*ven og får det lavet

Anmeld

21. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

nej og mit barn har været noget syg på det sidste og kan skyldes det,

så håber de letter r*ven og får det lavet

Ja det går ikke.. Jeg krydser fingre for at de gør noget ved det..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Ja det går ikke.. Jeg krydser fingre for at de gør noget ved det..

ringede til dem, og de vil sende viceværterne op engang i denne uge, så nu får jeg se

Anmeld

21. februar 2011

sweet

vi har samme problem der hvor vi bor men de er på sagen her nu... de skal ordne det.. de kan komme ud og måle hvor koldt der er ved vinduerne..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

vi har samme problem der hvor vi bor men de er på sagen her nu... de skal ordne det.. de kan komme ud og måle hvor koldt der er ved vinduerne..

okay(; lyder godt, de kommer engng i denne uge og kigger på dem, man kan virkelig mærke den kolde luft komme ude fra det er ikke særlig rat

Anmeld

21. februar 2011

sweet

i vores lejlighed er det alle døre og vinduer undtagen vinduet i en af værelserne.. vi har fået ordnet vinduer i soveværelset en gang og det hjælper ikke... men vi overvejer også at flytte  så snart vi kan komme til det... for det har taget et helt års tid på at få dem til at forstå hvor utæt der er her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.