170811 skriver:
Ja. Det må jeg helt bestemt . Jeg tænkte vi kunne vente til MD scanning men der er en hel måned til endnu!
Min arbejdsplads ved udemærket godt jeg er gravid, og jeg har fået ændret i mine timer, så jeg ikke har lang vagt (16 timer) men kun halv vagt (8-10) timer. Men er tjener på noma og det er ikke fis og ballade, og man går ikke bare ud og slapper af jo. Der er fuld go fra første minut til vi har lukket. Så det er simpelthen så svært nogengange at begrænse sine løft, da det er det mit arbejde i bund og grund går ud på.
Ja så er det virkelig svært!
Kan godt forstå hvis du synes en måned er lang tid at vente.. Men er sikker på alt er i orden og at det jo bare er fordi du er ovre de første 3 måneder.. måske du snart mærker den lille og der ingen ting er..
Mht at du har fået lavet dine vagter om, så skulle jeg have undersøgt en del i forbindelse med min arbejdsplads da jeg fandt ud af jeg var gravid.. jeg fik afvide på "Arbejdsmedicinsk klinik" at man heller ikke måtte gå og stå hele dagen, man skal have omlagt sin arbejdsgang så der er pauser..
Anmeld