Krampe og ryk i maven.. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Christine

Åh jeg vidste ikke man kan have plukveer så tidligt! Men det tror jeg at jeg også har haft så. Rart at det er normalt. Jeg er godt nok kun 18+0 i dag og jeg mærkede ikke plukveer i graviditeten med min søn.
Kan det passe at man får plukveer hvis man overanstrenger sig? Eller er det bare en andn slags smerter fordi kroppen vil have man skal slappe af?
Og dejligt for dig Kusuma at det hele er normalt og fint! Og tillykke med den lille dreng, jeg har selv en og det er skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg fik det bekræftet af lægen. Hun mener også at der er tale om plukveer. Og jeg bløder ikke og det er over nu det hele. Men ej hvor var jeg nervøs!

Ja det kan man godt blive.. men mange af de ting der sker under en graviditet er "normale" kroppe ved hvad den skal gøre for at arbejde med din graviditet....

Men det er en grim følelse man kan have at der er måske noget galt , så det dejligt at blive talt ned af enden en der har prøvet det før eller en læge..

Plukveer kan følses meget forskellige fra graviditet til graviditet (det var mine ihvertfald) ved min den store fik jeg korte men tit plukveer og milde..

ved min nummer 2 fik jeg LANGE og hårde plukveer..

så tror der er forskellige måder at "opleve" dem på..

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Christine skriver:

Åh jeg vidste ikke man kan have plukveer så tidligt! Men det tror jeg at jeg også har haft så. Rart at det er normalt. Jeg er godt nok kun 18+0 i dag og jeg mærkede ikke plukveer i graviditeten med min søn.
Kan det passe at man får plukveer hvis man overanstrenger sig? Eller er det bare en andn slags smerter fordi kroppen vil have man skal slappe af?
Og dejligt for dig Kusuma at det hele er normalt og fint! Og tillykke med den lille dreng, jeg har selv en og det er skønt

Når nu du siger det fik jeg godt nok at vide at man kunne få plukveer i forbindelse med motion og sport. Men jeg havde aldrig troet at det kom som en krampe følelse. Troede faktisk det ville være mere som en mindre orgasme hehe og jeg er helt ærligt. Det kan være jeg tog fejl, men mente jeg havde læst ordet orgasme i forbindelse med plukveer

Jeg er 20+4

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

KatjaRenee skriver:

Ja det kan man godt blive.. men mange af de ting der sker under en graviditet er "normale" kroppe ved hvad den skal gøre for at arbejde med din graviditet....

Men det er en grim følelse man kan have at der er måske noget galt , så det dejligt at blive talt ned af enden en der har prøvet det før eller en læge..

Plukveer kan følses meget forskellige fra graviditet til graviditet (det var mine ihvertfald) ved min den store fik jeg korte men tit plukveer og milde..

ved min nummer 2 fik jeg LANGE og hårde plukveer..

så tror der er forskellige måder at "opleve" dem på..

Åh ja. Jeg er glad for du forstår hvad jeg mener, jeg begyndte jo at bløde i starten af min graviditet. Og frygten for at miste barnet hver gang jeg mærker smerten er stor, og derfor var jeg også helt ude af den da jeg vågnede pga. krampe imorges. Frygten er så blevet mindre med tiden, men den er der stadig.

Ja man er jo altid bange for det man ikke ved

Jacob sagde også at jeg skulle ringe til lægen, og hun kunne også bekræfte at hun synes det lyder som plukveer.

Jeg har godt læst at alle graviditeter er forskellige, men jeg havde bare fået et indtryk af at plukveer ikke gjorde ondt, men bare er ubehagelige

Anmeld

21. februar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jacob&Kusuma skriver:

Åh ja. Jeg er glad for du forstår hvad jeg mener, jeg begyndte jo at bløde i starten af min graviditet. Og frygten for at miste barnet hver gang jeg mærker smerten er stor, og derfor var jeg også helt ude af den da jeg vågnede pga. krampe imorges. Frygten er så blevet mindre med tiden, men den er der stadig.

Ja man er jo altid bange for det man ikke ved

Jacob sagde også at jeg skulle ringe til lægen, og hun kunne også bekræfte at hun synes det lyder som plukveer.

Jeg har godt læst at alle graviditeter er forskellige, men jeg havde bare fået et indtryk af at plukveer ikke gjorde ondt, men bare er ubehagelige

tro mig når du har født er frygten der stadig...

Ved min pige gjorde de heller ikke ondt de var vare træls som en bare F******

men med min søn var de godt nok lede.... det kunne ind i mellem føleles som om at man fik en led mavepumper og næsten ikke kunne få vejret og end understeld blev mishandlet.. (men der havde jeg også bækkensmerter)

mht. graviditeter tror jeg ikke man kan skærer alle over en kamp.. alle graviditeter er forskellige tror kun man kan sætte sig ind i en brøkdel af hvordan andre oplever deres graviditet.. jeg kunne heller ikke lade være med at sammenligne mine 2 graviditeter som i øvrigt var MEGET forskellige...

Anmeld

21. februar 2011

Majbriteriksen

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg fik det bekræftet af lægen. Hun mener også at der er tale om plukveer. Og jeg bløder ikke og det er over nu det hele. Men ej hvor var jeg nervøs!

Kan jeg godt forstå at du blev, det var jeg også mange gange i løbet af graviditeterne. Godt du ved hvad det er nu  

Anmeld

21. februar 2011

Christine

KatjaRenee skriver:

mht. graviditeter tror jeg ikke man kan skærer alle over en kamp.. alle graviditeter er forskellige tror kun man kan sætte sig ind i en brøkdel af hvordan andre oplever deres graviditet.. jeg kunne heller ikke lade være med at sammenligne mine 2 graviditeter som i øvrigt var MEGET forskellige...

Det har du helt sikkert ret i, det er meget forskelligt hver gang. Men det giver lidt en form for tryghed at sammenligne med sidste gang, synes jeg. Man må vel bare tage det som det kommer. Indtil videre var min første graviditet da en skovtur i forhold til det her.

Mht orgasmer, er det så ikke fordi orgasme evt. kan give plukveer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.