Krampe og ryk i maven.. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.525 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

FamilienSørensen

Godmorgen piger.

Imorges vågnede jeg ved at jeg havde krampe i maven.

Det gik over igen iløbet af et par minutter.

Og lige siden har jeg haft sådanne ryk i underlivet/maven.

Jeg ved at det med rykkene kan skyldes ligament smerter, men er det stadig sagen når jeg er 20+6 henne.

Krampen har jeg aldrig haft før.

Min læge har først telefon tid kl 08.30 så piger hjælp mig!

Kram (den bekymret) Kusuma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Majbriteriksen

Jacob&Kusuma skriver:

Godmorgen piger.

Imorges vågnede jeg ved at jeg havde krampe i maven.

Det gik over igen iløbet af et par minutter.

Og lige siden har jeg haft sådanne ryk i underlivet/maven.

Jeg ved at det med rykkene kan skyldes ligament smerter, men er det stadig sagen når jeg er 20+6 henne.

Krampen har jeg aldrig haft før.

Min læge har først telefon tid kl 08.30 så piger hjælp mig!

Kram (den bekymret) Kusuma

Hej. Bliver din mave (livmoder)hård, det lyder nemlig lidt som plukkeveer. Jeg syntes også de var ubehagelige de første gange, lidt lige som kramper. Det kan jo også godt passe med de uger du er henne. Jeg havde plukkeveer fra uge 16.

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Majbriteriksen skriver:

Hej. Bliver din mave (livmoder)hård, det lyder nemlig lidt som plukkeveer. Jeg syntes også de var ubehagelige de første gange, lidt lige som kramper. Det kan jo også godt passe med de uger du er henne. Jeg havde plukkeveer fra uge 16.

Åh tusind tak for svar. Jeg er simpelthen så desparat lige nu, og jeg kan ikke få fat på min læge.

Den blev meget hård ja. Jeg kunne slet ikke stå op, jeg lagde mig til siden og fik det lidt bedre.

Kunne det tyde på plukveer?

Hvad med de ryk i maven bagefter? Kan du mon sige hvad det er.

Kram Kusuma

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

Jacob&Kusuma skriver:

Åh tusind tak for svar. Jeg er simpelthen så desparat lige nu, og jeg kan ikke få fat på min læge.

Den blev meget hård ja. Jeg kunne slet ikke stå op, jeg lagde mig til siden og fik det lidt bedre.

Kram Kusuma

Det er plukveer .. De der ryk i maven havde jeg også , men ved ik lige hva det var

Tror ik du skal være bekymret 

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

morethanperfect skriver:

Det er plukveer .. De der ryk i maven havde jeg også , men ved ik lige hva det var

Tror ik du skal være bekymret 

Åh det er jeg så glad for at høre, men for en sikkerheds skyld ringer jeg til lægen, har ringet til lægen fra kl. 08.30, men der er altid optaget. ØV

Jeg er næsten helt lettet nu. Jeg skal bare lige snakke med lægen og hvis hun siger god for det hele så vil jeg ånde lettet op.

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

Jacob&Kusuma skriver:

Åh det er jeg så glad for at høre, men for en sikkerheds skyld ringer jeg til lægen, har ringet til lægen fra kl. 08.30, men der er altid optaget. ØV

Jeg er næsten helt lettet nu. Jeg skal bare lige snakke med lægen og hvis hun siger god for det hele så vil jeg ånde lettet op.

Okay   for der ik er noget

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

morethanperfect skriver:

Okay   for der ik er noget

Det er dejligt at du kan muntre mig op, med din optismistiske holdning Lige det jeg har brug for. Også må jeg hellere smutte i skole

Anmeld

21. februar 2011

morethanperfect

Jacob&Kusuma skriver:

Det er dejligt at du kan muntre mig op, med din optismistiske holdning Lige det jeg har brug for. Også må jeg hellere smutte i skole

Hehe . Ja afsted med dig

Anmeld

21. februar 2011

Majbriteriksen

Jacob&Kusuma skriver:

Kram Kusuma

Er helt sikker på at det er plukkeveer når maven bliver hård. De ryk der kommer bag efter kan jo være fordi at livmoderen ikke er vant til at lave plukkeveer. Nogle gange blev jeg meget øm i maven (livmoderen) pga jeg dannede unormalt mange plukkeveer. Det er ikke farligt at have plukkeveer (faktisk en god ting man får det)de skal jo bare ikke komme med 2 min. imellem igennem længere tid (timer/døgn), så kan de fremprovokere rigtige veer. Men det er jo slet ikke det du var ude i.

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Majbriteriksen skriver:

Er helt sikker på at det er plukkeveer når maven bliver hård. De ryk der kommer bag efter kan jo være fordi at livmoderen ikke er vant til at lave plukkeveer. Nogle gange blev jeg meget øm i maven (livmoderen) pga jeg dannede unormalt mange plukkeveer. Det er ikke farligt at have plukkeveer (faktisk en god ting man får det)de skal jo bare ikke komme med 2 min. imellem igennem længere tid (timer/døgn), så kan de fremprovokere rigtige veer. Men det er jo slet ikke det du var ude i.

Jeg fik det bekræftet af lægen. Hun mener også at der er tale om plukveer. Og jeg bløder ikke og det er over nu det hele. Men ej hvor var jeg nervøs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.