Det var dog det underligste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
det var da mystisk.. jeg tænker, om du evt har handlet med én for nyligt, som måske kan være kommet til at bytte rundt på nogle adresser..? Kunne det ikk være muligt..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

qp

Sof skriver:

Det er jeg altså ked af, men jeg tager nu de fleste ting med et grin eller et smil. Mest for min egen skyld, men kan godt forstå du synes det er underligt, specielt fordi personen har dit navn og din adresse, men tror ikke der er så meget at gøre ved det desværre.

Men sender dig lige et  og håber ikke du blev sur eller ked over det jeg skrev, for det var ikke meningen

Årh nej du må ikke forstå det som at jeg er ked af det, for det er jeg slet ikke... Jeg er bare vildt forundret og synes det er så mystisk, at personen har vores adresse da vi kun har boet her i 2 mdr .... Og det jeg ikke kan se det sjove i, er et pr brugte pige bukser i str. 92??  Øhhhh? hehe....

Anmeld

21. februar 2011

qp

AnjaM skriver:

det var da mystisk.. jeg tænker, om du evt har handlet med én for nyligt, som måske kan være kommet til at bytte rundt på nogle adresser..? Kunne det ikk være muligt..?

Jo men personer jeg handler med får jo ikke min adresse, det er jo mig der skal bruge deres - de må jo nøjes med mit konto nr hehe

Anmeld

21. februar 2011

Nadia&Daniel

qp skriver:

I forgårs modtog jeg en pakke med posten uden afsender på - inde i var der et pr brugte pige jeans fra Name It i str. 92 med huller på knæene!

Navn og adresse var skam korrekt skrevet på pakken - bukserne var pakket ind i en pose fra et eller andet sted i Kolding???

Jeg har en dreng og jeg kender INGEN i Kolding???

Tænkt at personen vil bruge penge på porto.. Vist der altså er nok porto på..

Anmeld

21. februar 2011

Benjamins'mor

Hvis det er nogle der laver sjov med dig, så ville jeg sige 'SPILD AF PENGE'. For det koster da en del at sende en pakke.

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

qp skriver:

I forgårs modtog jeg en pakke med posten uden afsender på - inde i var der et pr brugte pige jeans fra Name It i str. 92 med huller på knæene!

Navn og adresse var skam korrekt skrevet på pakken - bukserne var pakket ind i en pose fra et eller andet sted i Kolding???

Måske kan det skyldes at bukserne skulle sendes til en med samme navn som dig, så har afsender krakket dit navn og fundet til adresse, og gået ud fra at den er rigtig?

Anmeld

21. februar 2011

Sof

qp skriver:

Årh nej du må ikke forstå det som at jeg er ked af det, for det er jeg slet ikke... Jeg er bare vildt forundret og synes det er så mystisk, at personen har vores adresse da vi kun har boet her i 2 mdr .... Og det jeg ikke kan se det sjove i, er et pr brugte pige bukser i str. 92??  Øhhhh? hehe....

Ja okay, det kan jeg godt give dig ret i, det ville jeg godt nok også synes 

Anmeld

21. februar 2011

qp

Øhm ja det koster jo lidt over 20 kr at sende dem... og nej mit efternavn er så specielt, at det ikke lige er noget at tage fejl af. Det der jo undrer mig mest er, at der ikke er afsender på og at de er sendt til adressen her hvor vi jo kun har boet i 2 mdr ... Arhmen, det er bare underligt og skride frustrerende - hvis der så bare var en afsender på! ....

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

LOOOOOOOOOL ej hvor underligt! jeg har også engang oplevet noget lign. dog ikke noget med brugt.. Men engang på min 14 års fødselsdag modtog jeg en CD med take that.. uden afsender på!! jeg spurgte alle men ingen ville kendes ved det... så jeg fandt aldrig ud af hvem det var...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.