Det var dog det underligste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

qp

I forgårs modtog jeg en pakke med posten uden afsender på - inde i var der et pr brugte pige jeans fra Name It i str. 92 med huller på knæene!

Navn og adresse var skam korrekt skrevet på pakken - bukserne var pakket ind i en pose fra et eller andet sted i Kolding???

Jeg har en dreng og jeg kender INGEN i Kolding???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

JuliaNielsen

qp skriver:

I forgårs modtog jeg en pakke med posten uden afsender på - inde i var der et pr brugte pige jeans fra Name It i str. 92 med huller på knæene!

Navn og adresse var skam korrekt skrevet på pakken - bukserne var pakket ind i en pose fra et eller andet sted i Kolding???

Jeg har en dreng og jeg kender INGEN i Kolding???

HahA

Ja det kan jeg da godt forstå du undre dig over :-) hihi,

Tror du ikke det er nogle der laver sjov med dig

Anmeld

21. februar 2011

Lone Jakobsen

hmm... lidt mærkeligt. og en sær opførsel uanset hvem de er fra

Anmeld

21. februar 2011

Troldemommi

måske er det en tidlig aprilsnar ;-)

Anmeld

21. februar 2011

mth1987

Ellert måske et gækkebrev

Anmeld

21. februar 2011

Sof

mth1987 skriver:

Ellert måske et gækkebrev

Hvor sjovt, jeg takker lige for dagens grin

Undskyld ts, kan godt forstå din undren, men synes nu alligevel det var en god kommentar

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

Mystisk

Anmeld

21. februar 2011

Sees

Ja, det var sgu da mærkeligt!
Ej, jeg håber da du finder ud af hvem det er der "spøger" .. Det der, det er da for underligt!

Anmeld

21. februar 2011

qp

Hehe... jamen der er jo ikke noget "haha" over det - det er bare underligt?  - eller måske det bare er mig der ingen humor har liiige i dette tilfælde? ... Jeg kan ihvertfald ikke se det sjove i det

Anmeld

21. februar 2011

Sof

qp skriver:

Hehe... jamen der er jo ikke noget "haha" over det - det er bare underligt?  - eller måske det bare er mig der ingen humor har liiige i dette tilfælde? ... Jeg kan ihvertfald ikke se det sjove i det

Det er jeg altså ked af, men jeg tager nu de fleste ting med et grin eller et smil. Mest for min egen skyld, men kan godt forstå du synes det er underligt, specielt fordi personen har dit navn og din adresse, men tror ikke der er så meget at gøre ved det desværre.

Men sender dig lige et  og håber ikke du blev sur eller ked over det jeg skrev, for det var ikke meningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.