En dejlig fortælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaaa det må man sige vi har  

Heeeh , jaa det kan vi sagtens , der er vidst ingen chance for vi "hugger" det fra hinanden . Hihi . 

Jaaa og jeg er os rigtig tilfreds med at have tabt så meget , jeg tror bare det er det der løse hud som man skal have strammet op nu , det er det som genere mig , men det er så svært for mig at komme til at dyrke noget motion , når kæresten kommer hjem orker jeg ikk lige løbe en tur , vi skal jo os have lavede aftens mad osv . Men jeg må se at gøre noget . 

vi skal til barndåb i marts og har selv i april og konformation i Maj , og jeg vil jo gerne se lidt pæn ud der søde . 

Det kan jeg selvfølgelig godt se søde - men er nu overbevist om, at du kommer til at se brandgodt ud, uanset om de sidste kilo kommer af eller ej

Kan godt forstå, at du ikke har overskud til det, når kæresten først kommer hjem... Ved at der er mange, som tager deres små guldklumper med i fitnesscentre, ved ikke om det kunne være en idé...

Jeg synes ihvertfald selv, at det er rigtig svært at motivere sig selv om aftenen, når det bliver mørkt og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det kan jeg selvfølgelig godt se søde - men er nu overbevist om, at du kommer til at se brandgodt ud, uanset om de sidste kilo kommer af eller ej

Kan godt forstå, at du ikke har overskud til det, når kæresten først kommer hjem... Ved at der er mange, som tager deres små guldklumper med i fitnesscentre, ved ikke om det kunne være en idé...

Jeg synes ihvertfald selv, at det er rigtig svært at motivere sig selv om aftenen, når det bliver mørkt og sådan

HAr godt tænkt på at tage ham med i fitness , men jeg synes alligevel bare det er så svært , for hvad så når han græder osv . Så ender det sikkert alligevel med at jeg ikk får lavede noget , han er ikk så god til at sove uden barnevognen køre eller bilen Så kan ikk engang gøre det når han sover . 

Heeh  jeg har os sååå svært ved at motivere mig selv om aftnen , men jeg er godt nok os brugt efter en lang dag med alt muligt . 

Du er simpelthen bare såå sød søde , jeg laver i øjeblikket en del maverulninger i håb om at det hjælper lidt på det .

Anmeld

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

Gittemor09 skriver:

ja, jeg havde endda sagt det til hende rigtig mange gange at jeg kunne mærke på ham at han havde ondt og muligvis var skæv i ryggen .... Jeg skal ikke gøre mig professionel på det område, men jeg var ligesom det samme igennem med min egen datter, så hun burde jo lytte lidt til andre... og flere havde sagt det til hende...

men som du skriver, vi er alle forskellige... bare synd han skulle have så ondt så længe..!!

JAa øv øv virkelig træls hun ikk ville lytte men ja . man kan ikk få folk til at gøre ting uden de selv har lyst . 

Men ja de gik jo "udover" hendes barn kan m an sige , ik hende , 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.