Pernille08 skriver:
Jaaa det må man sige vi har

Heeeh , jaa det kan vi sagtens , der er vidst ingen chance for vi "hugger" det fra hinanden . Hihi .
Jaaa og jeg er os rigtig tilfreds med at have tabt så meget , jeg tror bare det er det der løse hud som man skal have strammet op nu , det er det som genere mig , men det er så svært for mig at komme til at dyrke noget motion , når kæresten kommer hjem orker jeg ikk lige løbe en tur , vi skal jo os have lavede aftens mad osv . Men jeg må se at gøre noget .
vi skal til barndåb i marts og har selv i april og konformation i Maj , og jeg vil jo gerne se lidt pæn ud der søde .
Det kan jeg selvfølgelig godt se søde - men er nu overbevist om, at du kommer til at se brandgodt ud, uanset om de sidste kilo kommer af eller ej

Kan godt forstå, at du ikke har overskud til det, når kæresten først kommer hjem... Ved at der er mange, som tager deres små guldklumper med i fitnesscentre, ved ikke om det kunne være en idé...
Jeg synes ihvertfald selv, at det er rigtig svært at motivere sig selv om aftenen, når det bliver mørkt og sådan
Anmeld