En dejlig fortælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

mortilnoahogmelina

Kruse90 skriver:

Hvor er det dejligt at det går så godt nu.
Det må være en frygtelig følelse som du skriver, ikke at kunne trøste sit eget barn

Men kan godt forstå det er de bedste penge du har givet ud

Skønt at du nu har en tilfreds og glad dreng

JA det var simpelthen forfærdeligt ikk at kunne trøste ham det gjorder så ondt i mit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jeg skal nok snart se at få lagt nogen nye billeder ind af ham := - Jeg har lige haft besøg af sp idag , STOOOOR dreng vi har 6,1 kg og 61 cm lang , jeg blev virkelig overrasket , men en virkelig dygtig dreng der kan det hel følger ufattelig godt med løfter selv hovedet snakker ufattelig meget .

Og kommer med de skønneste smil og grin  - mors hjerte smelter helt .

Ej , jeg håber sådan du får dem frem igen

Og jeg synes kjoler er flotte , men ejg ligner en klovn i dem . sp her er det omvendt

Jeg tog 16 kg på , så nej det er faktsik ikk så slemt igen , mangler 3 kg . men synes bare ikk maven overhovedet er i nærheden af at være pæn øv det går mig så meget på vil så gerne være have en flot kjole på til dåben , men jeg må arbejde hårdt for det , går ufattelig meget og spiser sundt .

Det lyder bare rigtig godt søde Glæder mig rigtig meget til at se ham, og hold da op - hvor er det dejligt med de ting han allerede kan, det har I gjort godt

Haha - hvor sjovt... Så kan vi sagtens handle tøj sammen, vi kommer ikke til at slås om det samme

Ja 16 kg. er da rigtig godt klaret... Og du har allerede tabt 13 - virkelig godt gået

De sidste 3 skal du nok få smidt, det er jeg sikker på - og maven kommer da også til at falde "på plads" lige pludselig søde, det er jo ikke særlig længe siden der lå en lille charmeprins derinde

Anmeld

21. februar 2011

SD21

Pernille08 skriver:

Jaaa , det er kiopraktoren i Rødby jeg har brugt Helle Due hedder hun hende jeg har brugt , men de alle i det hus kan tage børn .

Okay, hende har jeg også ! Hun er rigtig dygtig, så kan sagtens forstå du har brugt hende. Hun bliver også anbefalet mange steder !

Anmeld

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

SD21 skriver:

Okay, hende har jeg også ! Hun er rigtig dygtig, så kan sagtens forstå du har brugt hende. Hun bliver også anbefalet mange steder !

Jaa hun er rigtig dygtig .. 

Okay , det vidste jeg ikk . men nu bor jeg så os i kbh . 

Anmeld

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det lyder bare rigtig godt søde Glæder mig rigtig meget til at se ham, og hold da op - hvor er det dejligt med de ting han allerede kan, det har I gjort godt

Haha - hvor sjovt... Så kan vi sagtens handle tøj sammen, vi kommer ikke til at slås om det samme

Ja 16 kg. er da rigtig godt klaret... Og du har allerede tabt 13 - virkelig godt gået

De sidste 3 skal du nok få smidt, det er jeg sikker på - og maven kommer da også til at falde "på plads" lige pludselig søde, det er jo ikke særlig længe siden der lå en lille charmeprins derinde

Jaaa det må man sige vi har  

Heeeh , jaa det kan vi sagtens , der er vidst ingen chance for vi "hugger" det fra hinanden . Hihi . 

Jaaa og jeg er os rigtig tilfreds med at have tabt så meget , jeg tror bare det er det der løse hud som man skal have strammet op nu , det er det som genere mig , men det er så svært for mig at komme til at dyrke noget motion , når kæresten kommer hjem orker jeg ikk lige løbe en tur , vi skal jo os have lavede aftens mad osv . Men jeg må se at gøre noget . 

vi skal til barndåb i marts og har selv i april og konformation i Maj , og jeg vil jo gerne se lidt pæn ud der søde . 

Anmeld

23. februar 2011

Gittemor09

Pernille08 skriver:

Jaa hun er rigtig dygtig .. 

Okay , det vidste jeg ikk . men nu bor jeg så os i kbh . 

hvor er det dejligt at høre at der er orden på det hele igen...

Sofie skreg og skreg og skreg da hun var en uge gammel ca. og jeg kontaktede med det samme Helle også (i rødby) jeg fik en hastetid 15 min. efter, så jeg kørte straks derind...

sofie havde noget i klemme i sin ryg og len (staves) og efter blot 3 behandlinger var hun fit to fight igen... men men men blot 4 uger senere begyndte hun at skrige igen, og ville ikke bruge den ene arm... jeg kontaktede Helle igen, og fik en hurtig tid igen....

det var så et ribben der havde sat sig i klemme oppe ved skulderbladet, og der skulle kun 2 behandlinger til...

Jeg er super glad for at jeg fik det gjort, og kan kun anbefale Helle til andre, og det er pengene værd efter min mening..!!

Anmeld

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

Gittemor09 skriver:

hvor er det dejligt at høre at der er orden på det hele igen...

Sofie skreg og skreg og skreg da hun var en uge gammel ca. og jeg kontaktede med det samme Helle også (i rødby) jeg fik en hastetid 15 min. efter, så jeg kørte straks derind...

sofie havde noget i klemme i sin ryg og len (staves) og efter blot 3 behandlinger var hun fit to fight igen... men men men blot 4 uger senere begyndte hun at skrige igen, og ville ikke bruge den ene arm... jeg kontaktede Helle igen, og fik en hurtig tid igen....

det var så et ribben der havde sat sig i klemme oppe ved skulderbladet, og der skulle kun 2 behandlinger til...

Jeg er super glad for at jeg fik det gjort, og kan kun anbefale Helle til andre, og det er pengene værd efter min mening..!!

Fantastisk at høre andre har lige så gode erfaringer med hende som jeg  

Men jeg vil os blot anbefale hende til alle jeg kende eller ikk kender . Hun er DYGTIG

Og bestemt alle pengene værd . 

Anmeld

23. februar 2011

Gittemor09

Pernille08 skriver:

Fantastisk at høre andre har lige så gode erfaringer med hende som jeg  

Men jeg vil os blot anbefale hende til alle jeg kende eller ikk kender . Hun er DYGTIG

Og bestemt alle pengene værd . 

ja, sådan har jeg det også..

jeg siger altid bare se at komme afsted

jeg har en tidligere veninde som blev ved med at udskyde og udskyde og udskyde... drengen fik lov til at skrige i over 3 måneder før hun tog afsted, og han var så skæv i hele ryggen og skulle have over 6 behandler...

tænkte så bagefter, nød hun at han skreg sådan, så hun kunne vise at hun var god til at trøste ham... (for jeg ved at det ikke var pga. penge eller køremulighed)

Anmeld

23. februar 2011

mortilnoahogmelina

Gittemor09 skriver:

ja, sådan har jeg det også..

jeg siger altid bare se at komme afsted

jeg har en tidligere veninde som blev ved med at udskyde og udskyde og udskyde... drengen fik lov til at skrige i over 3 måneder før hun tog afsted, og han var så skæv i hele ryggen og skulle have over 6 behandler...

tænkte så bagefter, nød hun at han skreg sådan, så hun kunne vise at hun var god til at trøste ham... (for jeg ved at det ikke var pga. penge eller køremulighed)

Puha , ja vi var til 7 behandlinger og vi startede endda tidligt . Og vi kunne på ingen måde trøste ham  

Så forstår da slet slet ikk din veninde - men ja vi er alle så forskellige jo . Bare træls hun ikk gjorder noget noget før , for han har jo virkelig haft ondt . 

Anmeld

23. februar 2011

Gittemor09

Pernille08 skriver:

Puha , ja vi var til 7 behandlinger og vi startede endda tidligt . Og vi kunne på ingen måde trøste ham  

Så forstår da slet slet ikk din veninde - men ja vi er alle så forskellige jo . Bare træls hun ikk gjorder noget noget før , for han har jo virkelig haft ondt . 

ja, jeg havde endda sagt det til hende rigtig mange gange at jeg kunne mærke på ham at han havde ondt og muligvis var skæv i ryggen .... Jeg skal ikke gøre mig professionel på det område, men jeg var ligesom det samme igennem med min egen datter, så hun burde jo lytte lidt til andre... og flere havde sagt det til hende...

men som du skriver, vi er alle forskellige... bare synd han skulle have så ondt så længe..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.