Giv mig styrke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

KWL

idamaria83 skriver:

Kan virkelig godt forstå det!!!!!!!!!!!!! Men det handler jo om, at hun ved, at der er nogen, der tager sig af det for hende - så hun ikke synes, hun selv skal løfte opgaven og holde sig tapper...

Ja, er helt enig.

Håber altså de er samarbejdsvillige imorgen i børnehaven. VIL have et møde meget meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Ida.

Kristinewl skriver:

Ja, er helt enig.

Håber altså de er samarbejdsvillige imorgen i børnehaven. VIL have et møde meget meget snart

De SKAL give dig et møde ASAP!!! Det er jo en alvorlig og fuldstændig uholdbar situation!

Anmeld

20. februar 2011

KWL

idamaria83 skriver:

De SKAL give dig et møde ASAP!!! Det er jo en alvorlig og fuldstændig uholdbar situation!

Ja, det SKAL de!!!

Anmeld

20. februar 2011

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Det er bare så svært at kigge hende i øjnene og sige at jeg godt ved hun er ked. Argh...bare nu får ejg tåre i øjnene og er lige ved at græde.

Men du har helt ret - det er jo også det jeg råder forældrene på skolen til hvis de står med et problem. Bare ikke nemt når det er en selv.

Jamen, det jeg tænker er......................hvis Thea kan mærke at hendes "ked-af-det-hed" gør dig ked...................jamen, så føler hun ikke at det er okay, at hun er ked. Forstår du?? Du skal være den der passer på hende, og rummer hendes ked-af-det-hed, uden at hun skal tage hensyn. For ellers tror hun at du også går og er ked, og derfor også gerne vil blive hjemme. Hun er jo en lille følsom pige.......................og hun mærker alt.

Hvordan går du og har det Kristine?? For ofte, kan sådanne problemer godt skyldes, at mor eller far, har det skidt psykisk. Det har jeg selv prøvet da jeg var syg af en depression. Der ville Jonas ikke i skole, fordi han vel ville passe på mig.

Anmeld

20. februar 2011

KWL

anna-jonas skriver:

Jamen, det jeg tænker er......................hvis Thea kan mærke at hendes "ked-af-det-hed" gør dig ked...................jamen, så føler hun ikke at det er okay, at hun er ked. Forstår du?? Du skal være den der passer på hende, og rummer hendes ked-af-det-hed, uden at hun skal tage hensyn. For ellers tror hun at du også går og er ked, og derfor også gerne vil blive hjemme. Hun er jo en lille følsom pige.......................og hun mærker alt.

Hvordan går du og har det Kristine?? For ofte, kan sådanne problemer godt skyldes, at mor eller far, har det skidt psykisk. Det har jeg selv prøvet da jeg var syg af en depression. Der ville Jonas ikke i skole, fordi han vel ville passe på mig.

Kan sagtens føle dig Mette. Jeg viser ikke Thea at jeg er ked. Slet ikke.

Faktisk har jeg det bedre end nogensinde. Hvis man lige ser bortfra det her selvfølgelig.

Anmeld

20. februar 2011

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Kan sagtens føle dig Mette. Jeg viser ikke Thea at jeg er ked. Slet ikke.

Faktisk har jeg det bedre end nogensinde. Hvis man lige ser bortfra det her selvfølgelig.

Godt at høre........................for hun har virkelig brug for at mærke al din styrke. Denne styrke skal du også bruge i morgen, når du beder om det møde, ikke??

Anmeld

20. februar 2011

KWL

anna-jonas skriver:

Godt at høre........................for hun har virkelig brug for at mærke al din styrke. Denne styrke skal du også bruge i morgen, når du beder om det møde, ikke??

Jo

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Det Mette siger!!! Det er vigtigt, at Thea ved, at du gør noget for at hjælpe hende - at du vil snakke med de voksne, så I sammen kan finde ud af, hvorfor hun er ked af det - og at du gør alt i verden for, at hun ikke skal være ked af det mere....fortæl med ord og i handlinger, at du er der for hende og tager hånd om hendes problemer....du kan jo ikke holde hende hjemme, selvom det er det, du og hun ønsker jer allermest lige nu!!

Sender ALT hvad jeg har af styrke i jeres retning

Dét Ida siger

Og så må jeg tilføje, at jeg føler med dig.
Bare tanken om sélv at skulle stå i samme situation 

Men det er jo rigtigt nok, hvad Mette og Ida er inde på - selvom det er benhårdt og mega svært. Så er det i netop sådanne svære situationer, at man som forældre må "gro hår på kassen" og mande sig lidt ekstra op.
Det gælder om DIT barn!! Og der skal simpelthen gøres noget, og det kan kun gå for langsomt.

Så ja, nu får du bedt om dét møde. Og så får I en snak og en plan sammen, så Thea kan mærke, at "de voksne" og mor i fællesskab gør en indsats, og at det vil vende til noget godt igen for hende, så hun kan blive glad for sin børnehave.

Åh, hvor jeg altså virkelig håber at det vil lykkes!
Og så må du TUDE alt det du kan og vil, når du går derfra.....Når Thea ikke ser det. Og HYL UD herinde, hvis det hjælper. Vi er her, og vi kan sagtens forstå, at det skærer i et moderhjerte, at skulle skære igennem, når ens barn har det så svært og er ked af det.

Men du er en GOD MOR, og du gør netop dette, fordi det på sigt vil blive det allerbedste for Thea - Det er det eneste der betyder noget, at hun bliver glad igen og får det godt!

KNUS 

Anmeld

21. februar 2011

Lilac

Åh, mit hjerte bløder  jeg svarer lige på din pb inden jeg smutter ud af døren...

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Du må bare slå i bordet og forlange det møde NU. Der skal virkelig gøres noget for Theas skyld så det ikke sætter sig på hende og påvirker hende i fremtiden.. Stakkels lille skat, hvor er jeg bare ked på hendes vegne.. Puha den er bare hård at sluge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.