Det Mette siger!!!
Det er vigtigt, at Thea ved, at du gør noget for at hjælpe hende - at du vil snakke med de voksne, så I sammen kan finde ud af, hvorfor hun er ked af det - og at du gør alt i verden for, at hun ikke skal være ked af det mere....fortæl med ord og i handlinger, at du er der for hende og tager hånd om hendes problemer....du kan jo ikke holde hende hjemme, selvom det er det, du og hun ønsker jer allermest lige nu!!
Sender ALT hvad jeg har af styrke i jeres retning 
Dét Ida siger 
Og så må jeg tilføje, at jeg føler med dig.
Bare tanken om sélv at skulle stå i samme situation 
Men det er jo rigtigt nok, hvad Mette og Ida er inde på - selvom det er benhårdt og mega svært. Så er det i netop sådanne svære situationer, at man som forældre må "gro hår på kassen" og mande sig lidt ekstra op.
Det gælder om DIT barn!! Og der skal simpelthen gøres noget, og det kan kun gå for langsomt.
Så ja, nu får du bedt om dét møde. Og så får I en snak og en plan sammen, så Thea kan mærke, at "de voksne" og mor i fællesskab gør en indsats, og at det vil vende til noget godt igen for hende, så hun kan blive glad for sin børnehave.
Åh, hvor jeg altså virkelig håber at det vil lykkes!
Og så må du TUDE alt det du kan og vil, når du går derfra.....Når Thea ikke ser det. Og HYL UD herinde, hvis det hjælper. Vi er her, og vi kan sagtens forstå, at det skærer i et moderhjerte, at skulle skære igennem, når ens barn har det så svært og er ked af det.
Men du er en GOD MOR, og du gør netop dette, fordi det på sigt vil blive det allerbedste for Thea - Det er det eneste der betyder noget, at hun bliver glad igen og får det godt!
KNUS