Giv mig styrke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

KWL

Ja, tøser send alt hvad i kan undvære.

Har lige puttet Thea og hun kigger på mig med hendes store smukke men bedrøvede øjne og siger: "Mor, kan vi to ikke bare hygge hjemme imorgen"

Jeg er helt færdig, hvordan pokker skal jeg kunne aflevere hende imorgen

Undskyld mit tude indlæg nr. 100000000000 men det fylder så meget lige nu.

Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Ja, tøser send alt hvad i kan undvære.

Har lige puttet Thea og hun kigger på mig med hendes store smukke men bedrøvede øjne og siger: "Mor, kan vi to ikke bare hygge hjemme imorgen"

Jeg er helt færdig, hvordan pokker skal jeg kunne aflevere hende imorgen

Undskyld mit tude indlæg nr. 100000000000 men det fylder så meget lige nu.

Kristine

puuuuuuuuuuuuuuuustttttttttttttttttteeeeeeeeeeer alt min styrke til dig og Thea.

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

til I begge to er helt flade...

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Rose <3 skriver:

puuuuuuuuuuuuuuuustttttttttttttttttteeeeeeeeeeer alt min styrke til dig og Thea.

Tak - kan næsten mærke det helt til Struer

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Skouboe skriver:

til I begge to er helt flade...

Takker - elsker at være flade af knus

Anmeld

20. februar 2011

anna-jonas

Du skal aflevere hende, fordi det er det man gør....................og så skal du tage hånd om problemet.

Sig til hende, at i sammen skal finde ud af hvorfor hun er ked af at komme i BH, og at du lover hende, at i nok skal finde ud af en løsning, så hun igen bliver glad for at komme afsted.

Sender både Thea og dig styrke og glæde.

Anmeld

20. februar 2011

KWL

anna-jonas skriver:

Du skal aflevere hende, fordi det er det man gør....................og så skal du tage hånd om problemet.

Sig til hende, at i sammen skal finde ud af hvorfor hun er ked af at komme i BH, og at du lover hende, at i nok skal finde ud af en løsning, så hun igen bliver glad for at komme afsted.

Du har helt ret Mette. Jeg er sgu nødtil at mande mig op.

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Det Mette siger!!! Det er vigtigt, at Thea ved, at du gør noget for at hjælpe hende - at du vil snakke med de voksne, så I sammen kan finde ud af, hvorfor hun er ked af det - og at du gør alt i verden for, at hun ikke skal være ked af det mere....fortæl med ord og i handlinger, at du er der for hende og tager hånd om hendes problemer....du kan jo ikke holde hende hjemme, selvom det er det, du og hun ønsker jer allermest lige nu!!

Sender ALT hvad jeg har af styrke i jeres retning

Anmeld

20. februar 2011

KWL

idamaria83 skriver:

Det Mette siger!!! Det er vigtigt, at Thea ved, at du gør noget for at hjælpe hende - at du vil snakke med de voksne, så I sammen kan finde ud af, hvorfor hun er ked af det - og at du gør alt i verden for, at hun ikke skal være ked af det mere....fortæl med ord og i handlinger, at du er der for hende og tager hånd om hendes problemer....du kan jo ikke holde hende hjemme, selvom det er det, du og hun ønsker jer allermest lige nu!!

Sender ALT hvad jeg har af styrke i jeres retning

Det er bare så svært at kigge hende i øjnene og sige at jeg godt ved hun er ked. Argh...bare nu får ejg tåre i øjnene og er lige ved at græde.

Men du har helt ret - det er jo også det jeg råder forældrene på skolen til hvis de står med et problem. Bare ikke nemt når det er en selv.

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

Kristinewl skriver:

Det er bare så svært at kigge hende i øjnene og sige at jeg godt ved hun er ked. Argh...bare nu får ejg tåre i øjnene og er lige ved at græde.

Men du har helt ret - det er jo også det jeg råder forældrene på skolen til hvis de står med et problem. Bare ikke nemt når det er en selv.

Kan virkelig godt forstå det!!!!!!!!!!!!! Men det handler jo om, at hun ved, at der er nogen, der tager sig af det for hende - så hun ikke synes, hun selv skal løfte opgaven og holde sig tapper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.