i morgen klokken ni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

KWL

Håber at du får rigtig meget ud af ham. Flot at du er kommet så langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

uh Camilla!!!! det er også når man har det aller værst at man skjuler det mest! dengang jeg havde det rigtig slemt vidste ingen hvor slemt det var! end ikke den psykiater jeg gik til....jeg snoede ham rundt om lillefingeren hver gang...

ikke skide smart jo...

og sandheden er, AT DET OGSÅ ER VIGTIGT AT DU HAR DET GODT!!!

jeg håber du har ramt rigtigt med psykologen.... det er nemli lidt som at famle i blinde når man vælger een...

det gode er så at jeg ikke er interesseret i at sno nogen om min lillefinger, kun at blive forstået

Anmeld

20. februar 2011

Milka

Tjuhl skriver:

ja det håber jeg også han er! og så er det altså rigtig rigtig godt gået at du har sørget for at få hjælp!!!!

jeg har altid selv syntes det var enormt grænseoverskridende med de psykologer der, men jeg ved også godt de virker. som regel. hvis man gir dem lov! så lov nu at give ham lov - og ikke mindst give dig selv lov

det er mega grænseoverskridende! jeg gruer på forhånd og er allerede drænet for energi ... og hvor fanden begynder man henne??

Anmeld

20. februar 2011

anna-jonas

Det er aldrig nemt at åbne op for posen, når man har det skidt, for sæt nu at "posen" ikke lukker tæt igen. Men det er ikke desto mindre, det bedste at gøre........................at tale med nogle om det der gør ondt. Jeg er glad for at du skal afsted i morgen.............jeg håber at psykologen kan bruges til noget, og at du snart får det bedre.

Knus Mette

Anmeld

20. februar 2011

oo

Milka skriver:

det er mega grænseoverskridende! jeg gruer på forhånd og er allerede drænet for energi ... og hvor fanden begynder man henne??

ja sådan havde jeg det også, man bruger enormt meget energi på at forberede sig og så synes man også de skal synes man har det ordentligt dårligt - uden at de synes man er på vej ud i en psykose. det er ret idiotisk!

start midt i det hele, han får løn for at finde hoved og hale i det, du skal bare åbne godteposen og lægge det hele ud på bordet

Anmeld

20. februar 2011

Milka

Hvor er du sej - det er ikke nemt at tage skridtet og gå i terapi  Må jeg (af ren faglig interesse) spørge hvorfor det var vigtigt med en mandlig psykolog? 

Knus

Rosa

fordi jeg er meget lydhør over for mandelogik! synes mænd er mere teknisk-tænkende og det giver mig ro når der skal rodes i mit rodede følelsesliv. men måske jeg tager grueligt fejl, vi får se 

en anden grund er, at hvis vi skal ind på alt det med pigernes far (kommer vi nok ikke udenom), så vil jeg have et mandesynspunkt og ikke eventuel sympati/forståelse/solidaritet fra en kvinde.

giver det mening? 

Anmeld

20. februar 2011

Rosa

Milka skriver:

fordi jeg er meget lydhør over for mandelogik! synes mænd er mere teknisk-tænkende og det giver mig ro når der skal rodes i mit rodede følelsesliv. men måske jeg tager grueligt fejl, vi får se 

en anden grund er, at hvis vi skal ind på alt det med pigernes far (kommer vi nok ikke udenom), så vil jeg have et mandesynspunkt og ikke eventuel sympati/forståelse/solidaritet fra en kvinde.

giver det mening? 

Hehe, min faglige stolthed er såret på mit køns vegne 

Men ja - det giver absolut mening, og til en vis grad er jeg ligesådan  Tusind tak fordi du gad svare, det er virkelig ejt at du er så afklaret og har lyst til at uddybe  Jeg håber du får det rigtig godt af terapien!

Knus

Anmeld

20. februar 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Det er aldrig nemt at åbne op for posen, når man har det skidt, for sæt nu at "posen" ikke lukker tæt igen. Men det er ikke desto mindre, det bedste at gøre........................at tale med nogle om det der gør ondt. Jeg er glad for at du skal afsted i morgen.............jeg håber at psykologen kan bruges til noget, og at du snart får det bedre.

Knus Mette

er faktisk rædselsslagen for at en hel masse undertrykt gråd kommer væltende ud af mig i morgen. altså, sådan rigtig meget, sådan så man næsten ikke kan holde op igen

Anmeld

20. februar 2011

Milka

Rosa skriver:

Hehe, min faglige stolthed er såret på mit køns vegne 

Men ja - det giver absolut mening, og til en vis grad er jeg ligesådan  Tusind tak fordi du gad svare, det er virkelig ejt at du er så afklaret og har lyst til at uddybe  Jeg håber du får det rigtig godt af terapien!

Knus

tak og det var så lidt  

Anmeld

20. februar 2011

Rosa

Milka skriver:

er faktisk rædselsslagen for at en hel masse undertrykt gråd kommer væltende ud af mig i morgen. altså, sådan rigtig meget, sådan så man næsten ikke kan holde op igen

Hvis han er en god psykolog, så ved han også at hans opgave ikke er at splitte mennesker ad for at kigge på delene, en for en - men at samle mennesker til en hel person. Jeg er sikker på at han nok skal tage ansvaret og sørge for at du kommer hel igennem jeres samtale uden at falde fra hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.