i morgen klokken ni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Milka

efter lang ventetid skal jeg til min første psykologsamtale i morgen. jeg er blevet henvist af min læge pga depression og kan derfor få tilskud til det.

det er på tide jeg kommer afsted. det slog mig lige i dag hvor god jeg egentlig er til at skjule hvordan jeg har det. der er ikke rigtig nogen der ved hvor trist til mode jeg er (det rager ikke nogen!), og ville sikkert være overrasket hvis jeg fortalte det. pigerne mærker det ikke, tror jeg, for jeg er gladest når jeg er sammen med dem. resten kan være ligemeget når bare de har det godt.

men i virkeligheden er jeg ret langt nede. sover stadig meget, og spiser følelserne væk. nogen dage virker de mest banale ting uoverkommelige. jeg er tynget af en uforklarlig skyldfølelse; alt det jeg gør føles forkert. føler mig bare virkelig, virkelig sårbar.

det sgu ikke nemt at vælge en psykolog ud fra en liste man finder på nettet - man har ikke vildt meget at gå efter. det var vigtigt for mig at det var en mandelig en af slagsen og dem er der ikke alt for mange af, skulle jeg hilse og sige.

nå. jeg håber ham jeg har fundet er kompetent, rar og indsigtsfuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Ida.

Håber at det er det første skridt på vejen mod dit gladere og tilpasse selv!!

Anmeld

20. februar 2011

Skouboe

Jeg tror det er en god ting du gør for dig selv og jeg håber at du har fundet den rigtige

for at du snart får det bedre. 

Anmeld

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

efter lang ventetid skal jeg til min første psykologsamtale i morgen. jeg er blevet henvist af min læge pga depression og kan derfor få tilskud til det.

det er på tide jeg kommer afsted. det slog mig lige i dag hvor god jeg egentlig er til at skjule hvordan jeg har det. der er ikke rigtig nogen der ved hvor trist til mode jeg er (det rager ikke nogen!), og ville sikkert være overrasket hvis jeg fortalte det. pigerne mærker det ikke, tror jeg, for jeg er gladest når jeg er sammen med dem. resten kan være ligemeget når bare de har det godt.

men i virkeligheden er jeg ret langt nede. sover stadig meget, og spiser følelserne væk. nogen dage virker de mest banale ting uoverkommelige. jeg er tynget af en uforklarlig skyldfølelse; alt det jeg gør føles forkert. føler mig bare virkelig, virkelig sårbar.

det sgu ikke nemt at vælge en psykolog ud fra en liste man finder på nettet - man har ikke vildt meget at gå efter. det var vigtigt for mig at det var en mandelig en af slagsen og dem er der ikke alt for mange af, skulle jeg hilse og sige.

uh Camilla!!!! det er også når man har det aller værst at man skjuler det mest! dengang jeg havde det rigtig slemt vidste ingen hvor slemt det var! end ikke den psykiater jeg gik til....jeg snoede ham rundt om lillefingeren hver gang...

ikke skide smart jo...

og sandheden er, AT DET OGSÅ ER VIGTIGT AT DU HAR DET GODT!!!

jeg håber du har ramt rigtigt med psykologen.... det er nemli lidt som at famle i blinde når man vælger een...

Anmeld

20. februar 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Håber at det er det første skridt på vejen mod dit gladere og tilpasse selv!!

det håber jeg sørme også, selvom jeg ikke er særlig optimisktisk omkring det lige nu

Anmeld

20. februar 2011

oo

ja det håber jeg også han er! og så er det altså rigtig rigtig godt gået at du har sørget for at få hjælp!!!!

jeg har altid selv syntes det var enormt grænseoverskridende med de psykologer der, men jeg ved også godt de virker. som regel. hvis man gir dem lov! så lov nu at give ham lov - og ikke mindst give dig selv lov

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

Milka skriver:

det håber jeg sørme også, selvom jeg ikke er særlig optimisktisk omkring det lige nu

Hvor mange kan mon kalde sig både depressionsramte og optimistiske?!!

Jeg vælger at tro på det har kendt mange, der er kommet godt ud af en depression med hjælp fra en psykolog!!! Håber virkelig bare, at det er en god én, som du har kemi med, du har valgt - for dét er vist alfa-omega...

Hvis du har luft til det, når du kommer hjem, må du lige give os et lille pip om, hvordan det er gået!

Anmeld

20. februar 2011

Milka

Skouboe skriver:

Jeg tror det er en god ting du gør for dig selv og jeg håber at du har fundet den rigtige

for at du snart får det bedre. 

nu må vi se hvordan han er ... er lidt bekymret fordi hans venteliste var forholdsvis kort og en time hos ham er 60 minutter og ikke 50 som det plejer være  hos en psykolog. så tænker jeg jo selvfølgelig at det må betyde at han ikke er god

Anmeld

20. februar 2011

Rosa

Milka skriver:

Hvor er du sej - det er ikke nemt at tage skridtet og gå i terapi  Må jeg (af ren faglig interesse) spørge hvorfor det var vigtigt med en mandlig psykolog? 

Knus

Rosa

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

Jeg håber du får en gó en, som kan få lukket dig op, og vende bøtten, så du igen kan finde glæde og YIHAA-følelse i de ting du gør.

Godt at der nu skal ske noget, og at du er åben for at modtage hjælpen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.