efter lang ventetid skal jeg til min første psykologsamtale i morgen. jeg er blevet henvist af min læge pga depression og kan derfor få tilskud til det.
det er på tide jeg kommer afsted. det slog mig lige i dag hvor god jeg egentlig er til at skjule hvordan jeg har det. der er ikke rigtig nogen der ved hvor trist til mode jeg er (det rager ikke nogen!), og ville sikkert være overrasket hvis jeg fortalte det. pigerne mærker det ikke, tror jeg, for jeg er gladest når jeg er sammen med dem. resten kan være ligemeget når bare de har det godt.
men i virkeligheden er jeg ret langt nede. sover stadig meget, og spiser følelserne væk. nogen dage virker de mest banale ting uoverkommelige. jeg er tynget af en uforklarlig skyldfølelse; alt det jeg gør føles forkert. føler mig bare virkelig, virkelig sårbar.
det sgu ikke nemt at vælge en psykolog ud fra en liste man finder på nettet - man har ikke vildt meget at gå efter. det var vigtigt for mig at det var en mandelig en af slagsen og dem er der ikke alt for mange af, skulle jeg hilse og sige.
nå. jeg håber ham jeg har fundet er kompetent, rar og indsigtsfuld.
Anmeld