Min søn har mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Hvordan går det med Mark nu?

Han har det vist fint nok. Han ligger og sover herinde i stuen i nat, så jeg kan holde øje med ham. Han kommer af og til med nogle lyde, men jeg ved ikke om det skyldes at han drømmer eller det er fordi han har ondt.

Men jeg skulle mene at hvis han kan sove, så er det nok ikke så alarmerende. Men jeg ringer i hvert fald til lægen imorgen for en sikkerheds skyld. Vagtlægen mente i hvert fald godt jeg kunne vente til imorgen.

Jeg bryder mig ikke om at han skulle have været vaccineret, og ikke er blevet det. Jeg ville godt nok føle mig skyldig, hvis han har raget en sygdom til sig i Thailand, som kunne være undgået.

Øv, men jeg håber på at han pludselig er helt frisk imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Sof

Hvor er jeg glad for at vagtlægen ikke mente det var alarmerende, men ja, lige meget hvad, så er det meget godt lige at forhøre sig ved egen læge i morgen, men mon ikke det bare er den rejsediarré der også står noget om på den side jeg smed et link til. Det håber jeg ihvertfald og at han snart er ovenpå igen.

Anmeld

20. februar 2011

Carina1977

Sof skriver:

Hvor er jeg glad for at vagtlægen ikke mente det var alarmerende, men ja, lige meget hvad, så er det meget godt lige at forhøre sig ved egen læge i morgen, men mon ikke det bare er den rejsediarré der også står noget om på den side jeg smed et link til. Det håber jeg ihvertfald og at han snart er ovenpå igen.

Ja jeg krydser i hvert fald for, at det er sådan noget

Vil i hvert fald ikke sende ham i skole før den diarre er overstået. Jeg ved jo ikke om det er noget der smitter, så er det jo bedre at være overforsigtig.

Men jeg giver helt sikkert min læge et kald imorgen.

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Han har det vist fint nok. Han ligger og sover herinde i stuen i nat, så jeg kan holde øje med ham. Han kommer af og til med nogle lyde, men jeg ved ikke om det skyldes at han drømmer eller det er fordi han har ondt.

Men jeg skulle mene at hvis han kan sove, så er det nok ikke så alarmerende. Men jeg ringer i hvert fald til lægen imorgen for en sikkerheds skyld. Vagtlægen mente i hvert fald godt jeg kunne vente til imorgen.

Jeg bryder mig ikke om at han skulle have været vaccineret, og ikke er blevet det. Jeg ville godt nok føle mig skyldig, hvis han har raget en sygdom til sig i Thailand, som kunne være undgået.

Øv, men jeg håber på at han pludselig er helt frisk imorgen

Godt at høre....

Ham daddy der... hmmm ja han skal da hvis lige ha´et spark over skinnetbenet mht. de vacciner!!!  ;)

I hvert fald rigtig god bedring med ham, og så håber jeg også han er helt frisk i morgen, så han rigtig kan nyde sit nye værelse. Som vi glæder os til at se.

knus

Anmeld

20. februar 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Godt at høre....

Ham daddy der... hmmm ja han skal da hvis lige ha´et spark over skinnetbenet mht. de vacciner!!! 

I hvert fald rigtig god bedring med ham, og så håber jeg også han er helt frisk i morgen, så han rigtig kan nyde sit nye værelse. Som vi glæder os til at se.

knus

Jeg er da i hvert fald blevet een erfaring rigere. Jeg vil for fremtiden altid selv sørge for at tjekke, hvilke vacciner han skal have, når han skal med sin far på ferie. For det har han da vist slet ikke styr på

Men jeg satser på at jeg kan nøjes med forskrækkelsen, og at det hele er ovre imorgen

Anmeld

20. februar 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Godt at høre....

Ham daddy der... hmmm ja han skal da hvis lige ha´et spark over skinnetbenet mht. de vacciner!!! 

knus

Har ikke forstand på det med diarre men har lige været ved lægen den anden dag med Silas fordi han har konstant tynd mave

Det første hun spurgte efter var om han har været ude at rejse til udlandet.

Så ville bestemt også ringe til lægen i morgen - god bedring med ham

Anmeld

20. februar 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Jeg er da i hvert fald blevet een erfaring rigere. Jeg vil for fremtiden altid selv sørge for at tjekke, hvilke vacciner han skal have, når han skal med sin far på ferie. For det har han da vist slet ikke styr på

Men jeg satser på at jeg kan nøjes med forskrækkelsen, og at det hele er ovre imorgen

Et gammelt, men stadig godt ordsprog: Vil man have noget gjort ordenligt, så skal man gøre det selv!

Men lad nu vær med at slå dig selv oven i hovedet med det, det hjælper ikke. Du stolede på at hans far var voksen og ansvarlig og gjorde det bedste for jeres søn, det er ikke din skyld at han så ikke gjorde. Nu ved du det så bare til næste gang  Du er en god mor og da han skulle afsted, der havde du jo også lidt flere ting at se til, så du må ikke have dårlig samvittighed over at du stolede på at hans far havde styr på det.

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Min søn er lige kommet hjem fra Thailand idag. Det er dejligt at have ham hjemme igen, og hn blev selvfølgelig vildt glad for hans værelse. Han sagde i hvert fald, at det var det bedste værelse, han nogensinde har haft.

Men det er egentlig ikke derfor jeg skriver. Han skulle pludselig hurtigt på toilet, da han kom hjem, og det viste sig at det var diarre. Han har grimme smerter i maven, som kommer i ture. Det er sådan at han ligger og krøller sig helt sammen, når de smerter kommer. Nu ved jeg bare ikke om jeg skal være nervøs eller tage det roligt med det. Jeg ved jo ikke om man kan rage et eller andet til sig i Thailand, og om det er farligt.

Nogen der har erfaring på det her område? Det er ikke sjovt at se sin søn sådan....han har virkelig ondt

Jeg har sendt min søster op til fakta for at hente cola, franske kartofler, cultura og joghurt. Mener at huske at det skulle være godt, hvis man har dårlig mave. Jeg håber i hvert fald at han vil spise lidt i løbet af aftenen.....lige nu har han ikke lyst til noget overhovedet.

Jeg beholder ham i hvert fald hjemme fra skole imorgen, og så må jeg jo holde øje med hvordan han har det.

Der florerer en del maveonder i øjeblikket..se bare vores Stakkels Henrik herinde, der ligger lig.

Men ellers er cola og cultura det bedste..ristet brød med skrabet smør...kamillete, et revent æble, havregrød..kogte kartofler og gulerødder og fx kogt kylling, fisk og kødboller og ellers bare vand.

I morgen kan du købe nogle paragurt tabs til ham på apoteket..og skån så mavsen i nogle dage, så kommer han sikkert hurtigt på fode igen.
God bedring med ham
Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

ekzunz

Man skal altså ikke have 5 vaccinationer for at rejse til Thailand. Måske hvis man skal rejse med rygsæk i flere måneder i junglen, men da ikke hvis man skal ligge på en strand i 14 dage.

Måske man skal have en enkelt for leverbetændelse men det er vist så også det - og så selvfølgelig den stivkrampe som man jo også bruger herhjemme.

God bedring med ham....

Anmeld

21. februar 2011

Sof

Znuzke skriver:

Man skal altså ikke have 5 vaccinationer for at rejse til Thailand. Måske hvis man skal rejse med rygsæk i flere måneder i junglen, men da ikke hvis man skal ligge på en strand i 14 dage.

Måske man skal have en enkelt for leverbetændelse men det er vist så også det - og så selvfølgelig den stivkrampe som man jo også bruger herhjemme.

God bedring med ham....

Jeg sagde heller ikke at man skulle, men at der på den side var min. 5 man burde få. Men du skal heller ikke til Thailland uden nogen vacciner. Måske som voksen og med ansvar for sig selv, men ikke som barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.