Min søn er lige kommet hjem fra Thailand idag. Det er dejligt at have ham hjemme igen, og hn blev selvfølgelig vildt glad for hans værelse. Han sagde i hvert fald, at det var det bedste værelse, han nogensinde har haft.
Men det er egentlig ikke derfor jeg skriver. Han skulle pludselig hurtigt på toilet, da han kom hjem, og det viste sig at det var diarre. Han har grimme smerter i maven, som kommer i ture. Det er sådan at han ligger og krøller sig helt sammen, når de smerter kommer. Nu ved jeg bare ikke om jeg skal være nervøs eller tage det roligt med det. Jeg ved jo ikke om man kan rage et eller andet til sig i Thailand, og om det er farligt.
Nogen der har erfaring på det her område? Det er ikke sjovt at se sin søn sådan....han har virkelig ondt 
Jeg har sendt min søster op til fakta for at hente cola, franske kartofler, cultura og joghurt. Mener at huske at det skulle være godt, hvis man har dårlig mave. Jeg håber i hvert fald at han vil spise lidt i løbet af aftenen.....lige nu har han ikke lyst til noget overhovedet.
Jeg beholder ham i hvert fald hjemme fra skole imorgen, og så må jeg jo holde øje med hvordan han har det.
Anmeld