Her er lidt billeder fra vores hyggedag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

ekzunz

Han er godt nok køn!! Og selvfølgelig nogle rigtigt gode billeder du har taget - som altid

Nu spørger jeg så lige dumt.....når du fotograferer mod solen, så kan bliver det godt fordi du bruger blitz ikk?? Og bruger du så bare kameraets indbyggede blitz?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Kamulla

ja idag har jeg bare brugt kameraets blitz... og tak

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

Znuzke skriver:

Han er godt nok køn!! Og selvfølgelig nogle rigtigt gode billeder du har taget - som altid

Nu spørger jeg så lige dumt.....når du fotograferer mod solen, så kan bliver det godt fordi du bruger blitz ikk?? Og bruger du så bare kameraets indbyggede blitz?

hov er dårlig til at trykke på citer åbenbart

Anmeld

1. marts 2011

SD21

Sallisørøver skriver:

ja vi har været ude og cykle en tur.. dog blev den kun kort il søen da nogle unge drenge hoppede rundt ude på søen og kastede kæmpe sten gennem isen mens de var midt på søen... og Noah fattede ikke han ikke måtte gå derud.. så måtte slæbe en skrigende unge væk derfra fordi han også ville derud 

Gud, hvor har du altså bare en smuk søn !!

Anmeld

1. marts 2011

Kamulla

Mange tak da syntes jeg jo også selv 

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

ja vi har været ude og cykle en tur.. dog blev den kun kort il søen da nogle unge drenge hoppede rundt ude på søen og kastede kæmpe sten gennem isen mens de var midt på søen... og Noah fattede ikke han ikke måtte gå derud.. så måtte slæbe en skrigende unge væk derfra fordi han også ville derud 

Sikke nogle flotte billeder.

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Flotte flotte billeder!

Og hold op en køn unge!

Anmeld

6. marts 2011

Kruse90

smukke smukke billeder

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Dejlige billeder! Og hvor er de gode sådan kvalitetsmæssigt også, skønt lys osv.

Anmeld

6. marts 2011

Kamulla

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.