Her er lidt billeder fra vores hyggedag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Kamulla

ja vi har været ude og cykle en tur.. dog blev den kun kort il søen da nogle unge drenge hoppede rundt ude på søen og kastede kæmpe sten gennem isen mens de var midt på søen... og Noah fattede ikke han ikke måtte gå derud.. så måtte slæbe en skrigende unge væk derfra fordi han også ville derud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Dinna88

Hvor ser det skønt ud! Det ligner en af de der "Det er skide koldt, men SÅ skønt for vejrtrækningen at være ude!"
Hvaaae, hvilket kamera har du? Det ligner betydeligt billeder taget med et spejlrefleks!  (Jep, fotonørd, jeg måtte altså spørge...) 

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Hvor ser det skønt ud! Det ligner en af de der "Det er skide koldt, men SÅ skønt for vejrtrækningen at være ude!"
Hvaaae, hvilket kamera har du? Det ligner betydeligt billeder taget med et spejlrefleks!  (Jep, fotonørd, jeg måtte altså spørge...) 

hehe jo det har jeg da også.. det er et Canon eos. 550D har så brugt mange penge på et godt objektiv..  og tak.. ja det var bidende koldt men smukt

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

hehe jo det har jeg da også.. det er et Canon eos. 550D har så brugt mange penge på et godt objektiv..  og tak.. ja det var bidende koldt men smukt

Uh, går du op i fotografering?!  Mener du et større objektiv?

Anmeld

20. februar 2011

L.J.L

Nøj hvor har du en smuk søn. Han bliver da røv lækker når han bliver ældre!

Anmeld

20. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super dejlige billeder

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

Uh, går du op i fotografering?!  Mener du et større objektiv?

ja du har også kommenteret på da jeg lagde et link til min hjemmeside med billeder

ja større og bedre kvallitet... mit objektiv er ikke af plast men af glas  men tak

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

linselouise skriver:

Nøj hvor har du en smuk søn. Han bliver da røv lækker når han bliver ældre!

tusind tak... han har allerede en del kærester.. HAHA... så længe han bliver en god hjerteknuser fordi han siger nej pga. han kun holder sig til en, og han knuser hjerter over de ikke kan få ham fordi han er optaget... han skal ihvertfald ikke blive til sådan en dum utro en.. nix.. 

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

ja du har også kommenteret på da jeg lagde et link til min hjemmeside med billeder

ja større og bedre kvallitet... mit objektiv er ikke af plast men af glas  men tak

Sådan noget husker jeg da ikke høhø. Ah, okay - lækkert!

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

hehe.. det ok... man kan heller ikke huske på alle herinde  jeg er jo alligevel ikke så kendt herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.