De to store g'er :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

M.O.A.R.

Tillykke til jer

Hvor er det dog dejligt med en masse der skal giftes herinde!

Og kæmpe tillykke med den lille spire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Kæmpe tillykke sikke skønt for jer..

Må man spørge hvor gammel storesøster er og hvornår du havde 1 ÆL ? Står selv i samme situation, næsten, bare at vi planlægger det , men har ikke endnu haft 1 mens..

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

BabyMus skriver:

Jamen stort TILLYKKE med både Baby og Bryllup. (:

Takker

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

SussieThyssen skriver:

Ihhh stort tillykke med de to G'er
Hvor er det da dejligt..også selvom det ene kom som en overraskelse...LOL
Og ved du hvad...et lille hyggeligt bryllup med familien/de aller nærmeste venner, kan somme tider være langt bedre end de store.
Jeg har prøvet begge dele, og jeg synes, at det lille var langt det dejligste...for der har man tiden og kan nyde hvert eneste sekund uden at skulle fare rundt fra Herodes til Pilatus
Og så kan man nå at snakke med alle gæsterne, og det er næsten det bedste ved det.
Så endnu engang..tillykke..jeg håber at det vil gå jer godt med både det ene og det andet.

Kærligst
Sussie

Tak skal du ha

Jeg glæder mig også til brylluppet og det er helt perfekt efter omstændighederne. Glæder mig jo helt til at stå med lang let sommer kjole, en meget enkel blomsterkrans i håret og tyk mave (ja, ved jo allerede alle detaljer )

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

Baby-støv skriver:

stort tillykke...

Takker

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

MaleneF skriver:

Tillykke til jer

Hvor er det dog dejligt med en masse der skal giftes herinde!

Og kæmpe tillykke med den lille spire

Tusinde tak

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

*C*H*R* skriver:

Kæmpe tillykke sikke skønt for jer..

Må man spørge hvor gammel storesøster er og hvornår du havde 1 ÆL ? Står selv i samme situation, næsten, bare at vi planlægger det , men har ikke endnu haft 1 mens..

Takker

Jamen, Sarah er fra juli 2010, og jeg er vist blevet gravid i denne månede - altså 6½ månede efter fødslen.

Jeg opdagede jeg var gravid, fordi jeg brokkede mig i fredags til min nabo, over kræftige mens smerter i sidste uge og troede det var min første ægløsning der gjorde ondt, da jeg ikke fik min mens. Hun jokede lidt med at hun altså havde så ondt da hun var gravid. Vupti blev jeg jo nysgerrig og måtte teste næste morgen... Og den var jo så positiv

Anmeld

20. februar 2011

Loa

Dobbelt tillykke

Anmeld

20. februar 2011

Melbek

Loa skriver:

Dobbelt tillykke

Takker

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Melbek skriver:

Tak skal du ha

Jeg glæder mig også til brylluppet og det er helt perfekt efter omstændighederne. Glæder mig jo helt til at stå med lang let sommer kjole, en meget enkel blomsterkrans i håret og tyk mave (ja, ved jo allerede alle detaljer )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.