Melbek skriver:
Jeg skal GIFTES
dog var der ikke noget frieri, for vi blev enige om, at nu måtte vi nok hellere blive gift, da jeg i går morges fandt ud af at jeg er Gravid!!! 
Bestemt ikke planlagt! Jeg har ikke fået mens efter Sarahs fødsel og vi har kun dyrket ubeskyttet den eneste ene gang siden og så passede det åbenbart helt perfekt med min første ægløsning efter fødslen. Men efter den første forskrækkelse og fortvivlelse havde lagt sig og vi fik talt det hele igennem, er vi nu begge glade og glæder os meget. Derfor har vi valgt at blive gift og holde et lidt mindre bryllup end vi egentlig havde i tankerne.
Så skal holde sommerbryllup og terminen bliver vist engang sidst oktober, først november..
Ville bare dele min weekend med jer 
Og hvis nogen kender familie eller venner af mine, så er det helt tys tys!!

Ihhh stort tillykke med de to G'er 

Hvor er det da dejligt..også selvom det ene kom som en overraskelse...LOL
Og ved du hvad...et lille hyggeligt bryllup med familien/de aller nærmeste venner, kan somme tider være langt bedre end de store.
Jeg har prøvet begge dele, og jeg synes, at det lille var langt det dejligste...for der har man tiden og kan nyde hvert eneste sekund uden at skulle fare rundt fra Herodes til Pilatus 

Og så kan man nå at snakke med alle gæsterne, og det er næsten det bedste ved det.
Så endnu engang..tillykke..jeg håber at det vil gå jer godt med både det ene og det andet.

Kærligst
Sussie
Anmeld