Hvilken vinterjakke har I købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Jeg var i tøj og sko igår og købte en jakke af dun til Izabella. En dejlig tyk en med vandafvisende stof udenpå. :)

Ej, det var da billigt...synes bare tit de dunjakker er så stive og store i det...især til små børn...hmm, mon han får en jakke..:-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

tascia

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Vinteranorakken fra Mini A ture - i mørkebrun til begge 2 ! ;o) Kram fra den nørdede...[/citat] De er virkelig flotte....overvejer den grønne til Konrad eller brune...:)[/citat] men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!! //Natascia[/citat] Tæker om ikke de står godt i brugtpris...;)[/citat] ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel! [/citat] Ja...du har ret og sådan tænker jeg jo også...de to stores jakker kostede kun 500kr...tilsammen...;) [/citat] kiggede lidt på en mikk-line jakke ( den der passer til ski sættet) den er heller ikke dum, og så har minymo faktisk også lavet nogle pæne som ikke ligner et trafiklys... det ender med han først får en jakke til januarudsalg :'( ((Natascia[/citat] Jeg må ud og kikke, bare så træls at udvalget er så ringe hernede...:([/citat] hva med nettet?[/citat] Der har jeg kikket...men synes det er svært at købe når ikke jeg kan prøve den på ham, men det bliver nok den vej jeg bliver nød til at købe.:)[/citat] det oss rigtig, men syntes efterhånden man kender de forskellige tøjmærkers pasform, og om ikk andet så kan den jo sendes retur! Mine købe ender hvertfalde tilt over nettet, fordi jeg ikke tid til at tage ind til Århus efter arbejde //Natascia

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

til jeres børn.
Jeg synes simpelthen ikke jeg kan finde en til Konrad...hmm, Bertram og jeppe har fået...den ene selv valgt og den anden købte jeg vildt billig og Bertram elsker den. men til bettemanden synes jeg det er så svært.
Så hvad har I fundet til de små rødder??
Knus Eva...som vidst er ved at være færdig med tøj til hele banden..:)

DØØØD misundelig jeg skal først i gang nu !!!! Har dog flyverdragt til Mads, (ticket) men ellers er det jakker til hele banden og flyverdragter, huer, vanter støvler og hvad man ellers lige skal have af ekstra ting... :-o - puha, bare tanken... skal du snart med ud og handle ;)...

Anmeld

1. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

til jeres børn.
Jeg synes simpelthen ikke jeg kan finde en til Konrad...hmm, Bertram og jeppe har fået...den ene selv valgt og den anden købte jeg vildt billig og Bertram elsker den. men til bettemanden synes jeg det er så svært.

DØØØD misundelig jeg skal først i gang nu !!!! Har dog flyverdragt til Mads, (ticket) men ellers er det jakker til hele banden og flyverdragter, huer, vanter støvler og hvad man ellers lige skal have af ekstra ting... :-o - puha, bare tanken... skal du snart med ud og handle ;)...

JAAAAHHHHH!!!!!:D
Jeg vil meget gerne med ud og shoppe...hvornår skal vi gøre det??
Og jeg tror da altid jeg kan finde lidt at købe.;)
Måske vi skulle tage til Næstved??
Knus og dejlig dag til skønne dig...(L)

Anmeld

1. oktober 2008

lonemus

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

til jeres børn.

Hvis I skal shoppe i Næstved, kan jeg varmt anbefale Exit i Storcentret og Kære Børn i Mega Centret - dahm, de har mange flotte varer :-o

Jamen jeg købte alt vintertøjet for 2 mdr siden, alt tøjet blev købt i H&M. Jeg vil helst have de har to-delt på, så jeg købte en jakke + 2 par overtræksbukser til dem hver. Syntes altid det har været god kvalitet hos H&M, og så er det nogle modeller som ikke alle render rundt med.
Hueren og vanterne købte jeg hos EXIT, støvlerne hos Skoringen.
Så her er alt klar, vinteren kan bare komme an :)

Lone - som skal i IKEA og shoppe i dag :)

Anmeld

1. oktober 2008

A.I.G.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

til jeres børn.

Og Emmily Og Elliot på Jernbanegade, der kan man altid finde en god udsalgsting på stativet udenfor ;o)

Kom i tanke om du har set den fede græsgrønne jakke med skibuks som H og M har lige nu ? Virker meget lækkert i kvaliteten.

Anette

Anmeld

1. oktober 2008

Mimic

den her har vi købt

http://www.molini.dk/files/resize_productpicture.p hp?pic=TM_vibe1_blaa.jpg&pic_w=750

i stedet for lilla i bunden er den mintgrøn... den er helt vildt lækker:D

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

til jeres børn.

Det må vi altså lige finde ud af... kunne være super hyggeligt...

Også dejlig dag til dig :)..... (L)

Anmeld

1. oktober 2008

tascia

det da den her du skal have http://styledelux.com/product.asp?product=35431

og så hedder den endda Conrad :-)

//Natascia

Anmeld

1. oktober 2008

Lulle25

Jeg har endnu ikke købt til min mindste. Men min store pige har fået miniature jakken i mørkelilla, den er så fed:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.