[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f]
Vinteranorakken fra Mini A ture - i mørkebrun til begge 2 ! ;o)
Kram fra den nørdede...[/citat]
De er virkelig flotte....overvejer den grønne til Konrad eller brune...:)[/citat]
men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!!
//Natascia[/citat]
Tæker om ikke de står godt i brugtpris...;)[/citat]
ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel!
[/citat]
Ja...du har ret og sådan tænker jeg jo også...de to stores jakker kostede kun 500kr...tilsammen...;)
[/citat]
kiggede lidt på en mikk-line jakke ( den der passer til ski sættet) den er heller ikke dum, og så har minymo faktisk også lavet nogle pæne som ikke ligner et trafiklys...
det ender med han først får en jakke til januarudsalg :'(
((Natascia[/citat]
Jeg må ud og kikke, bare så træls at udvalget er så ringe hernede...:([/citat]
hva med nettet?[/citat]
Der har jeg kikket...men synes det er svært at købe når ikke jeg kan prøve den på ham, men det bliver nok den vej jeg bliver nød til at købe.:)[/citat]
det oss rigtig, men syntes efterhånden man kender de forskellige tøjmærkers pasform, og om ikk andet så kan den jo sendes retur!
Mine købe ender hvertfalde tilt over nettet, fordi jeg ikke tid til at tage ind til Århus efter arbejde
//Natascia
Anmeld