Hvilken vinterjakke har I købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Eva skriver:

A.I.G. skriver:

Vinteranorakken fra Mini A ture - i mørkebrun til begge 2 ! ;o)

Kram fra den nørdede...

De er virkelig flotte....overvejer den grønne til Konrad eller brune...:)

men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!!

//Natascia

Tæker om ikke de står godt i brugtpris...;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

tascia

Astrid P skriver:

Noget helt andet er: Hvornår bruger ungerne vinterjakker? Nu er jeg jo sådan en slags nybegynder, og jeg kan ikke helt finde ud af om vi både skal bruge flyverdragt og vinterjakke...

jeg ville vente lidt endnu. termotøj er super til årstiden!

//Natascia

Anmeld

30. september 2008

tascia

Eva skriver:

tascia skriver:

Eva skriver:

A.I.G. skriver:

Kram fra den nørdede...

men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!!

//Natascia

ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel!

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

Eva skriver:

A.I.G. skriver:

Kram fra den nørdede...

//Natascia

ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel!

Ja...du har ret og sådan tænker jeg jo også...de to stores jakker kostede kun 500kr...tilsammen...;)

Anmeld

30. september 2008

Astrid P

tascia skriver:

Astrid P skriver:

Noget helt andet er: Hvornår bruger ungerne vinterjakker? Nu er jeg jo sådan en slags nybegynder, og jeg kan ikke helt finde ud af om vi både skal bruge flyverdragt og vinterjakke...

//Natascia

Jeps, Smilla bor i sit termotøj når hun er i vuggestue! Og hvis det er koldt kan der være en sweater indenunder, hvis der er vådt kan der være regntøj udenpå... Win-win situation!!

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Astrid P skriver:

//Natascia

Men jakken bruger de vel aldrig alene, gør de...altså i børnehaven?
Her er det også fleece og termotøj og så er støvlerne taget i brug for noget siden...men det er istedet for gummistøvler, da de ikke er så varme og dårlige at gå i.

Anmeld

30. september 2008

tascia

Eva skriver:

tascia skriver:

Astrid P skriver:

//Natascia

Her er det også fleece og termotøj og så er støvlerne taget i brug for noget siden...men det er istedet for gummistøvler, da de ikke er så varme og dårlige at gå i.

ikke den lille (han kravler endnu), men min datter på 3 brugte tit jakken alene sidste år. I år bruger hun regntøj med fleece på indersiden, det er også ret godt..
her har vi også taget støvlerne i brug

//Natascia

Anmeld

30. september 2008

tascia

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Vinteranorakken fra Mini A ture - i mørkebrun til begge 2 ! ;o) Kram fra den nørdede...[/citat] De er virkelig flotte....overvejer den grønne til Konrad eller brune...:)[/citat] men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!! //Natascia[/citat] Tæker om ikke de står godt i brugtpris...;)[/citat] ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel! [/citat] Ja...du har ret og sådan tænker jeg jo også...de to stores jakker kostede kun 500kr...tilsammen...;) [/citat] kiggede lidt på en mikk-line jakke ( den der passer til ski sættet) den er heller ikke dum, og så har minymo faktisk også lavet nogle pæne som ikke ligner et trafiklys... det ender med han først får en jakke til januarudsalg :'( ((Natascia

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

Astrid P skriver:

//Natascia

ikke den lille (han kravler endnu), men min datter på 3 brugte tit jakken alene sidste år. I år bruger hun regntøj med fleece på indersiden, det er også ret godt..
her har vi også taget støvlerne i brug

//Natascia

Det der fleecetøj med regntøj udenpå, det ville mine drenge dø af varme i..men de bruger heller aldrig undertøj og kun sjældent hue...de er meget varme unger...:)

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]A.I.G. skriver:[/småt][/f] Vinteranorakken fra Mini A ture - i mørkebrun til begge 2 ! ;o) Kram fra den nørdede...[/citat] De er virkelig flotte....overvejer den grønne til Konrad eller brune...:)[/citat] men for pokker den er da dyr! har også kigget på den syntes den er super lækker, men for en sølle sæson, for der er absolut ingen chance for den kan bruges næste år.... åhh!!! //Natascia[/citat] Tæker om ikke de står godt i brugtpris...;)[/citat] ja det jo det, den tanke har skam også strejefet mig, alt for at forsvare købet af den... men alligevel! [/citat] Ja...du har ret og sådan tænker jeg jo også...de to stores jakker kostede kun 500kr...tilsammen...;) [/citat] kiggede lidt på en mikk-line jakke ( den der passer til ski sættet) den er heller ikke dum, og så har minymo faktisk også lavet nogle pæne som ikke ligner et trafiklys... det ender med han først får en jakke til januarudsalg :'( ((Natascia[/citat] Jeg må ud og kikke, bare så træls at udvalget er så ringe hernede...:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.