Spg. Ang. Lægesekretær uddannelsen:).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

h_bernie

Tanja78 skriver:

Der er kommet nye løntrinssystemer inde fra HK - april 2009, hvis du har været udlært i 7 år, skal du have 6 løntrin mere i posen.

Hvor er du henne i Århus?

Ja det ved jeg  men får det ikke pga. at min grundløn er for høj.

Jeg er i psykiatrien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

XXSS

h_bernie skriver:

Ja det ved jeg  men får det ikke pga. at min grundløn er for høj.

Jeg er i psykiatrien.

Ok i Risskov?

Hvor mange ekstra tillæg får man for at være ledelsessekretær?

Min veninde som arbejder på skadestuen vidste nemlig ikke noget om de 6 ekstra løntrin det undre mig, men det kan jo være, at lederen har "ladet det gå uhørt hen", nu ved hun det og ville hvis lige tage det op.

Anmeld

20. februar 2011

h_bernie

Tanja78 skriver:

Ok i Risskov?

Hvor mange ekstra tillæg får man for at være ledelsessekretær?

Min veninde som arbejder på skadestuen vidste nemlig ikke noget om de 6 ekstra løntrin det undre mig, men det kan jo være, at lederen har "ladet det gå uhørt hen", nu ved hun det og ville hvis lige tage det op.

Ja jeg er i Risskov på ungdomspsyk. Er super glad for det. Tror nok jeg gik 6 løntrin op ved at blive ledelsessekretær og så får jeg en del for at være it ansvarlig.

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

h_bernie skriver:

Ja jeg er i Risskov på ungdomspsyk. Er super glad for det. Tror nok jeg gik 6 løntrin op ved at blive ledelsessekretær og så får jeg en del for at være it ansvarlig.

Ok :-)

Jeg går selv og lurer efter nyt job, men jeg vil gerne være noget i retning af teamleder osv. de stillinger er der ikke mange af desværre.

Anmeld

21. februar 2011

h_bernie

Tanja78 skriver:

Ok :-)

Jeg går selv og lurer efter nyt job, men jeg vil gerne være noget i retning af teamleder osv. de stillinger er der ikke mange af desværre.

nææ generelt synes jeg slet ikke der er så mange gode jobs længere. Desværre. Er heldigvis glad for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.