Kristinewl skriver:
Ja, så kom dagen hvor jeg måtte fortælle Thea at imorgen skal hun i børnehave.
Hun blev stille, mut og ked. Så brød hun sammen og græd og sagde at hun altså ikke elsker børnehaven og at alle er dumme. 
Det bliver bare så vildt sjovt at aflevere hende imorgen - fedt!!!
Jeg prøver at være normal men puha det er svært.
Kristine - hvis hjerte bløder
Hvor er det bare synd for jer allesammen!!! Det er bare ikke rart, når ens barn græder indeni, og jeg mener VIRKELIG græder over at skulle afsted. Sådan var det osse med Emma inden hun blev flyttet til en anden DP'er... Men dengang vidste vi ikke hvorforhun græd sådan. Vi fik af vide af eks DP'er at det var normalt og at det gik over lige så snart vi var gået...
Det har jeg så fået af vide nu, af vores nuværende DP'er som er i samme gruppe, at det gjorde det ikke. Det var hende, der fik eks DP'er til at få hjælp af DP pædagogen, da hun græd hjerteskærende hver gang de var i legestue...
Det har eks-DP'er aldrig fortalt OS, så spørg om jeg er ked af det, vred og fyldt med sorg og dårlig samvittighed over at hun skulle sendes afsted til hende hver morgen. Hvis ikke vores nuværende DP'er havde sagt der skulle gøres noget, så er det ikke sikkert vi vidste noget endnu.... Er bare glad for at hun er kommet et godt sted hen nu, hvor hun udvikler sig i positiv retning og er blevet meget mere åben.
Nå, jeg ville bare fortælle, at jeg forstår din smerte! Krydser sådan fingre for jer, i håb om at der findes en løsning så Thea kan få det godt med at gå i BH.
Anmeld