For pokker da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

ooo

Jeg håber som de andre, at I kan finde en anden plads til hende.

JEg var som lille også meget genert, og var rent ud sagt skide bange for de store børn. Hvis jeg skulle have været sammen med dem hver dag, ville det have været et mareridt for mig, så jeg kan sagtens forstå hvordan lille Thea har det. Det er bare slet ikke sjovt at være bange og nervøs hver dag.

Har I mulighed for at finde en anden plads til hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

msax

hvor har jeg ondt af jeres lille familie, men mest thea lige nu.

tænker om I ikke har nogle gode bedsteforældre der har mulighed for at hjælpe jer?

Også er det da bare at kræve en snak ligenu og kontakte pladsanvisningen med det samme. Uhh, hvor jeg håber thea snart bliver glad for at komme i børnehave igen, enten det gamle eller at nyt sted...

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

puha, det er jo en hjerteknusende situation hele vejen rundt! Thea der bryder sammen og fortæller sin mor problemet, men alligevel skal afsted og moderen der ved at barnet har det virkelig skidt men ikke har andre muligheder p.t.

det BURDE være muligt at man som forældre kunne få lov at beskytte sine børn når den slags situationer opstår og så blive hjemme ved dem indtil en ny løsning er fundet!!!

jeg føler virkelig med jer, Kristine, og håber der snart er en anden plads et andet sted til Thea, hvor hun kommer til at ELSKE at være

Hvor har du ret, Trine! Det BURDE være sådan, at man kunne få fri, indtil der var bragt ny orden i ens situation, når det gælder ens børns trivsel.

Sikke en hjerte-skærer. Jeg føler med dig, og med lille Thea.
Håber at I snart kan få glæden ved børnehaven frem eller få fundet en anden og bedre løsning.

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Jeg vil imorgen bede om et møde med pædagogerne hurtigst muligt.

Men jeg vil også ringe til en anden børnehave der er mindre og har aldersopdelte stuer og høre hvad mulighederne er for en plads.

Jeg har bare ikke mulighed for at have hende hjemme og som Trine skriver så gør det så ondt når hun jo direkte siger det til mig og jeg som den enenste burde gøre alt for at hun ikke skal lide. Hun må tænke at jeg svigter hende BIG TIME! Øv jeg sidder og tuder, ved ikke hvad jeg skal gøre.

Har heller ingen bedsteforældre eller noget der bare lige sådan kan tage hende.

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Jeg vil imorgen bede om et møde med pædagogerne hurtigst muligt.

Men jeg vil også ringe til en anden børnehave der er mindre og har aldersopdelte stuer og høre hvad mulighederne er for en plads.

Jeg har bare ikke mulighed for at have hende hjemme og som Trine skriver så gør det så ondt når hun jo direkte siger det til mig og jeg som den enenste burde gøre alt for at hun ikke skal lide. Hun må tænke at jeg svigter hende BIG TIME! Øv jeg sidder og tuder, ved ikke hvad jeg skal gøre.

Har heller ingen bedsteforældre eller noget der bare lige sådan kan tage hende.

Hvad med Thomas, har han ikke mulighed for at være hjemme et par dage med hende?

Puha søde, jeg forstår vitterlig godt du er meget ked ad den situation....

Ellers må Thea komme på ferie heroppe hos mig og Malucca.

Anmeld

20. februar 2011

KWL

Rose <3 skriver:

Hvad med Thomas, har han ikke mulighed for at være hjemme et par dage med hende?

Puha søde, jeg forstår vitterlig godt du er meget ked ad den situation....

Ellers må Thea komme på ferie heroppe hos mig og Malucca.

Det ville hun elske men tænk lige på hvad de to tøser kunne finde på sammen

Nej Thomas har heller ikke mulighed.  

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Ja, så kom dagen hvor jeg måtte fortælle Thea at imorgen skal hun i børnehave.

Hun blev stille, mut og ked. Så brød hun sammen og græd og sagde at hun altså ikke elsker børnehaven og at alle er dumme.

Det bliver bare så vildt sjovt at aflevere hende imorgen - fedt!!!

Jeg prøver at være normal men puha det er svært.

Kristine - hvis hjerte bløder

Hvor er det bare synd for jer allesammen!!! Det er bare ikke rart, når ens barn græder indeni, og jeg mener VIRKELIG græder over at skulle afsted. Sådan var det osse med Emma inden hun blev flyttet til en anden DP'er... Men dengang vidste vi ikke hvorforhun græd sådan. Vi fik af vide af eks DP'er at det var normalt og at det gik over lige så snart vi var gået...

Det har jeg så fået af vide nu, af vores nuværende DP'er som er i samme gruppe, at det gjorde det ikke. Det var hende, der fik eks DP'er til at få hjælp af DP pædagogen, da hun græd hjerteskærende hver gang de var i legestue...

Det har eks-DP'er aldrig fortalt OS, så spørg om jeg er ked af det, vred og fyldt med sorg og dårlig samvittighed over at hun skulle sendes afsted til hende hver morgen. Hvis ikke vores nuværende DP'er havde sagt der skulle gøres noget, så er det ikke sikkert vi vidste noget endnu.... Er bare glad for at hun er kommet et godt sted hen nu, hvor hun udvikler sig i positiv retning og er blevet meget mere åben.

Nå, jeg ville bare fortælle, at jeg forstår din smerte! Krydser sådan fingre for jer, i håb om at der findes en løsning så Thea kan få det godt med at gå i BH.

Anmeld

20. februar 2011

TbCp

Åhh nej Stakkels lille pige!

Anmeld

20. februar 2011

lion

Kristinewl skriver:

Ja, så kom dagen hvor jeg måtte fortælle Thea at imorgen skal hun i børnehave.

Hun blev stille, mut og ked. Så brød hun sammen og græd og sagde at hun altså ikke elsker børnehaven og at alle er dumme.

Det bliver bare så vildt sjovt at aflevere hende imorgen - fedt!!!

Jeg prøver at være normal men puha det er svært.

Kristine - hvis hjerte bløder

Nej det må ikek ha været sjovt at hører.

Jeg håber der snart er en løsning på problemet.

En masse kram herfra

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Det ville hun elske men tænk lige på hvad de to tøser kunne finde på sammen

Nej Thomas har heller ikke mulighed.  

Jeg mener det.... Thea skal være mere end velkommen, ballade fra 2 stk. frk eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.