For pokker da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

KWL

Ja, så kom dagen hvor jeg måtte fortælle Thea at imorgen skal hun i børnehave.

Hun blev stille, mut og ked. Så brød hun sammen og græd og sagde at hun altså ikke elsker børnehaven og at alle er dumme.

Det bliver bare så vildt sjovt at aflevere hende imorgen - fedt!!!

Jeg prøver at være normal men puha det er svært.

Kristine - hvis hjerte bløder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Skouboe

Stakkels lille pige. Det er næsten ikke til at holde til bare at læse.. Jeg hark desværre ingen guldkorn, men I skal da ihverttfald have masser af krammere.

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

Mit hjerte bløder sammen med dig

Hvor er det bare uendeligt synd for hende, at hun har det sådan - håber virkelig I meget meget snart finder noget, der kan hjælpe hende, så hun får det bedre!!!!

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Puha hvor har jeg bare ONDT af lille Thea og hvis jeg boede over ved jer, så måtte hun være hjemme ved mig hver dag Stakkels..
Jeg synes i ASAP skal få en anden plads til hende, så hun ikke får mén af at være der og at det ikke sætter spor.. Lille mus... Ihh hvor jeg er ked af det på hendes vegne

Anmeld

20. februar 2011

oo

puha, det er jo en hjerteknusende situation hele vejen rundt! Thea der bryder sammen og fortæller sin mor problemet, men alligevel skal afsted og moderen der ved at barnet har det virkelig skidt men ikke har andre muligheder p.t.

det BURDE være muligt at man som forældre kunne få lov at beskytte sine børn når den slags situationer opstår og så blive hjemme ved dem indtil en ny løsning er fundet!!!

jeg føler virkelig med jer, Kristine, og håber der snart er en anden plads et andet sted til Thea, hvor hun kommer til at ELSKE at være

Anmeld

20. februar 2011

Karo

Hvor gør det min ondt at høre

Pyha, det må ikke være nemt for nogen af jer, hverken Thea eller dig. Håber inderligt for jeg at det kommer til at gå godt alligevel

Anmeld

20. februar 2011

ChatH

Kristinewl skriver:

Ja, så kom dagen hvor jeg måtte fortælle Thea at imorgen skal hun i børnehave.

Hun blev stille, mut og ked. Så brød hun sammen og græd og sagde at hun altså ikke elsker børnehaven og at alle er dumme.

Det bliver bare så vildt sjovt at aflevere hende imorgen - fedt!!!

Jeg prøver at være normal men puha det er svært.

Kristine - hvis hjerte bløder

ØV da også Hvor er det bare hårdt. vil ogå som sarah skriver finde en anden plads til hende et sted hvor hun kan få det godt.

Krydser for i finder ud af noget

Anmeld

20. februar 2011

LIZO

er der ikke en anden børnehave.. har været samme tur igemmen med liam.. han ville bare ikke afsted. han græd, blev hys. og gjorde alt for ikke at komme afsted. fandt så ud af at nogle af de voksne var stride over for de stille børn..  de fik nogle ret grove kommentarer. samt de glemte ham når han var på wc.. så han kunne side der ude meget længe. og komme hjem med rød mås fordi han havde sidet så længe ;( han har stadig svært ved at gå forbi dernede.  det forsvandt med det samme han kom over i den ande børehave..  jeg tog ham ud, selvom de trudet med at jeg aldrig fik en plads igen.. men fik 1 måned så var der lige pludselig en plads til ham..

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

Åh den lille stakkel. Det river i mit hjerte at læse det  Så puha hvor må du havde det træls.

Håber snart - MEGET - snart i finder en løsning.

Kæmpe kram til dig og en million kram til Thea

Anmeld

20. februar 2011

Lilac

Åh, hvor er det synd for hende - det må bare ikke være til at bære - som jeg også skrev i dit andet indlæg, må du hjertens gerne skrive en pb, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at svare så godt som muligt på spørgsmål... Og jeg synes I skal tage en snak med pædagogerne hurtigst muligt - for Thea skyld ville det være rigtig godt at få en fra PPR involveret (det kræver ikke en indstilling). De kan få en masse gode råd til hvordan de skal håndtere det, og det har de da vist brug for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.