Tid til voksendyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

TbCp

Jeg har slet ikke overvejet voksendyne til Liva endnu.
Synes stadig juniordynen er fin og tror næsten heller ikke at en voksendyne kan være i hendes seng. Måske når sengen skal udvides næste gang (har sådan en Juno seng som kan forlænges) så kan det være det passer med at juniordynen er ved at blive for lille også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

JustAnotherName

Bianca kom først i åben seng, da hun fik junior-sengen som 3-årig.

Hun sover stadig med juniordyne, og det ser ikke ud til, at blive lige forløbig, at vi skal skifte den ud til voksendyne. Men altså lige pludselig, så tager de jo bare et ryk, så måske bliver jeg alligevel overrasket inden længe.
Meeen jeg tror nu nok, at det kommer til at kunne vente her, indtil hun er omkring de 4 år. Hun og Celina er bare ikke særligt store/lange i det.

Anmeld

19. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Nikoline fik åben seng da hun blev 2 år... Hun vil dog stadig ikke sove med sin juniordyne... Så ja, hun sover med sin baby dyne, som hun elsker meget højt... Og med det tempo skal hun vel have voksendyne når hun er 35år

Anmeld

19. februar 2011

Skouboe

msax skriver:

hold da op... det svarer jo til at Mille skulle i åben seng nu - det kan jeg slet ikke forstille mig.

Freja har sovet i åben seng siden jul og der har ikke været noget. Hun lægger sig pænt til at sove og står aldrig ud og laver ulykker

Hun kommer så heller aldrig ind til os og putter - noget jeg savner lidt, men man kan jo ikke få det hele

Anmeld

19. februar 2011

msax

Skouboe skriver:

Freja har sovet i åben seng siden jul og der har ikke været noget. Hun lægger sig pænt til at sove og står aldrig ud og laver ulykker

Hun kommer så heller aldrig ind til os og putter - noget jeg savner lidt, men man kan jo ikke få det hele

Jeg tror vi venter lidt herhjemme - hun ligger tit og karter rundt og bruger tremmer til at "putte" op ad. Men det kommer nok en dag og jeg syntes min lille pige er stor nok til en åben seng

Anmeld

20. februar 2011

KWL

idamaria83 skriver:

Idag, da jeg puttede Annika tænkte jeg for første gang, at hun måske er ved at være klar til at få en voksendyne - synes hendes fødder var meget langt nede mod kanten af juniordynen, når den er puttet godt op om ørerne på hende

Jer med større børn - Hvornår har I skiftet til voksendyne?

Kan ikke huske præcist hvornår men jeg synes da at hun skal have en voksendyne nu. Der er ikke noget værre end hvis fusserne stikker ud

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline fik åben seng da hun blev 2 år... Hun vil dog stadig ikke sove med sin juniordyne... Så ja, hun sover med sin baby dyne, som hun elsker meget højt... Og med det tempo skal hun vel have voksendyne når hun er 35år

hahahahahah hvor er det bare SØDT...

Anmeld

20. februar 2011

Jules

Viktor begyndte at sove med voksen dyne da han kom over i en alm seng... Så det har han gjort i snart 6 måneder nu :) Og det er rigtig godt... :) Jeg har været glad for at han ikke har kunne sparke dynen af så let... Vi startede med jounior dynen men den endte altid på gulvet... så den gik ikke....

Anmeld

20. februar 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

hahahahahah hvor er det bare SØDT...

Ja vi har bare accepteret det, for hun vågner op med juniordynen og bliver hidsig fordi den er så stor... En anden sjov ting er at hendes dyne skal ligge omvendt... Fodenden vil hun gerne have ved ansigtet, så kan hun nulre det der kæmpe mærke der sidder på dynen:0)

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja vi har bare accepteret det, for hun vågner op med juniordynen og bliver hidsig fordi den er så stor... En anden sjov ting er at hendes dyne skal ligge omvendt... Fodenden vil hun gerne have ved ansigtet, så kan hun nulre det der kæmpe mærke der sidder på dynen:0)

eiii hvor er hun bare dejlig.. Et rigtig hyggedyr.. Det er jo bare så hyggeligt. Og så skal hun da bare ha lov at ligge med den
På sebras sengetøj er der sådanne lapper der stikker ud man kan nusse med.. Det ku være, dem elsker isaac også på sin junior dyne når den har det sengetøj på.
Isaac elskede også sin baby dyne, men vi glemte den i prags lufthavn, så det sagde sig selv at det var slut med den Men nu elsker han junioren,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.