Tid til voksendyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Ida.

Idag, da jeg puttede Annika tænkte jeg for første gang, at hun måske er ved at være klar til at få en voksendyne - synes hendes fødder var meget langt nede mod kanten af juniordynen, når den er puttet godt op om ørerne på hende

Jer med større børn - Hvornår har I skiftet til voksendyne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

msax

Puha... ja sådan en skal de vel også have på et tidspunkt... Jeg tænker at den kommer samtidig med at de kommer i åben seng? Men ved det ikke, så læser lige med på sidelinjen...

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

Puha... ja sådan en skal de vel også have på et tidspunkt... Jeg tænker at den kommer samtidig med at de kommer i åben seng? Men ved det ikke, så læser lige med på sidelinjen...

Annika har været i åben seng i 1 år og 2 måneder nu

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

Vores fik en voksendyne da de var 31/2 ca de bliver bare for store ligepludseligt

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Chatarina skriver:

sVores fik en voksendyne da de var 31/2 ca de bliver bare for store ligepludseligt

Annika nærmer sig jo også 3½ med hastige skridt - og hun har bare taget et ryk her de sidste 14 dage - det meste af hendes garderobe stumper også lige pludselig  så det giver jo mening, at dynen også begynder at "stumpe"...

Anmeld

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Annika har været i åben seng i 1 år og 2 måneder nu

hold da op... det svarer jo til at Mille skulle i åben seng nu - det kan jeg slet ikke forstille mig.

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

hold da op... det svarer jo til at Mille skulle i åben seng nu - det kan jeg slet ikke forstille mig.

Det kom sig af, at Lina ikke kunne være i vuggen længere og vi havde besluttet os for, at vi ikke ville købe to tremmesenge, så i julen sidste år købte vi en juniorseng til Annika og flyttede dem begge i nye senge på én gang...det holdt godt nok også hårdt med at få dem til at sove den første måneds tid eller to....men Annika kommer ind til os hver nat, og det er altså fedt, at hun selv kommer daffende med hovedpuden under armen og kryber ind i smørhullet...

Anmeld

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Det kom sig af, at Lina ikke kunne være i vuggen længere og vi havde besluttet os for, at vi ikke ville købe to tremmesenge, så i julen sidste år købte vi en juniorseng til Annika og flyttede dem begge i nye senge på én gang...det holdt godt nok også hårdt med at få dem til at sove den første måneds tid eller to....men Annika kommer ind til os hver nat, og det er altså fedt, at hun selv kommer daffende med hovedpuden under armen og kryber ind i smørhullet...

Ja, det er unægtelig noget nemmere end at man skal ind og løfte dem ud af sengen midt om natten .

Har du set den løsning Camilla "milka" har fundet på? hun har savet et par tremmer ud af den ene seng... Ikke at det har noget med dyner at gøre, men det smart alligevel

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

msax skriver:

Ja, det er unægtelig noget nemmere end at man skal ind og løfte dem ud af sengen midt om natten .

Har du set den løsning Camilla "milka" har fundet på? hun har savet et par tremmer ud af den ene seng... Ikke at det har noget med dyner at gøre, men det smart alligevel

Ja det er supersmart!!! - men ikke, når lillesøster eller -bror skal arve sengen

Nå isen er spist og manden krøbet til køjs...tror jeg vil følge hans eksempel...

Anmeld

19. februar 2011

msax

idamaria83 skriver:

Ja det er supersmart!!! - men ikke, når lillesøster eller -bror skal arve sengen

Nå isen er spist og manden krøbet til køjs...tror jeg vil følge hans eksempel...

du må sove helt fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.