Trøske - hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2008

lonemus

ungmor2008 skriver:

du kan få noget der hedder trøske som kan give svamp man kan købe det på apoteket

Nå okay, sorry...:$ Det har jeg aldrig hørt om, men blev bare forvirret, fordi jeg troede du havde fået tastet forkert. Undskyld :$

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Fam. Madsen

lonemus skriver:

ungmor2008 skriver:

du kan få noget der hedder trøske som kan give svamp man kan købe det på apoteket

Nå okay, sorry...:$ Det har jeg aldrig hørt om, men blev bare forvirret, fordi jeg troede du havde fået tastet forkert. Undskyld :$

Lone

gøre ikke spor:D

men jeg købte det nemlig til sønnen da jeg fik afvide at du kunne hjælpe ham mod kolik og da vi fandt ud af at det kunne give svamp i munden på ham stoppet vi med og give ham det:D

Anmeld

30. september 2008

lonemus

ungmor2008 skriver:

lonemus skriver:

ungmor2008 skriver:

Lone

gøre ikke spor:D

men jeg købte det nemlig til sønnen da jeg fik afvide at du kunne hjælpe ham mod kolik og da vi fandt ud af at det kunne give svamp i munden på ham stoppet vi med og give ham det:D

Avs, ja det kan jeg så godt forstå. Jeg kender desværre ikke produktet, så jeg må være dig et svar skyldig. Håber en anden herinden kan hjælpe dig :)

(H) Lone

Anmeld

30. september 2008

netdaddy

ungmor2008 skriver:

hej

jeg vil lige høre hvor tit i bruger trøske??
da jeg har hørt at det kan komme ved at man bruger for meget trøske??

jeg brugte selv trøske til min søn den første mdr. men da jeg fandt ud af at det kunne give svamp og stoppet så med det..

hilsen sandra med en søn på knap 4mdr.

Vi bruger ikke trøske til behandling men Brentan.

Vi har prøvet med danskvand men uden held.

Han har det ellers fint og spiser godt og er frisk og rask. Så vi ser tiden an og spørger lægen på torsdag.

Tak for jeres input.

Anmeld

30. september 2008

Christina T

Mener du ikke trøskesaft?

Trøske er det, man kalder svamp i mundhulen. Trøskesaft er til behandling af trøske...

Anmeld

30. september 2008

Fam. Madsen

Christina T skriver:

Mener du ikke trøskesaft?

Trøske er det, man kalder svamp i mundhulen. Trøskesaft er til behandling af trøske...

jo og fik af vide at det også kunne hjælpe mod kolik, og at det kunne give svamp hvis man bruger det for meget det var hvad jeg fik afvide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.