Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Der findes ikke dumme spørgsmål kun dumme svar

Prøv at google clearblue ferlitetsmonitor det er næsten nemmest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

CmarianN

CelinasMoarh skriver:

Synes i burde skamme jer ( dem der skriver negativt til dette indlæg ) TS havde jo ingen hensigt i at i skulle snage i hendes personlige økonomi.. Der er altså ikke ret mange der bare sådan lige kan smide 1100 kr på bordet , uden det kan mærkes.. Vi har ikke den bedste økonomi , men vi klarer os , men 1100 ville da være en luksus at hive op af lommen.. Synes eddermanme det er fejt at sidde og skrive , at man så ikke kan forsørger en baby , bare på det grundlag...

Nogle måneder går det jo skide lækkert med økonomien , andre går det lidt ned af bakker , tror jeg vi alle oplever.. Men derfor er der stadig råd til at forsørge en baby...

Til TS... Håber din drøm går i opfyldelse & du snart tester positiv" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" />

Knus & en masse babystøv til dig

- Bellinda 

Anmeld

20. februar 2011

qp

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg vil så gerne prøve den der fertilitets monitor fra clearblue men jeg har ikke råd og min mens slutter om 1-2 dage og der skal jeg jo begynde at teste... øv øv øv ! så skal jeg vente en hel måned til jeg har råd til at købe en..

Nu har jeg ikke læst tråden og ved heller ikke så meget om det apparat du omtaler her.... Men jeg vil da helt klart fraråde dig i, at gå ud og låne pengene til det da det jo så vil påvirke din fremtidige økonomi. Prøv og spar op til sådan en i et pr mdr - så er jeg sikker på, at glæden ved modtagelse af den vil blive endnu større end hvis pengene er lånt

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Øv nu havde jeg måske skaffet 500 kr men man kan ikke længere leje den hos billige teste.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.