Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

sweet

du skal prøve dig frem men du kan altid starte med at teste ni efter din første blødningsdag og så frem til den bliver positiv... til at starte med bruger man nok lidt flere test men efter et par mdr hvis man ikke er nået og blive gravid selvfølgelig så ved man ca hvornår ens ægløsning er... nogen gang kan du også gå ind og regne ud på nettet hvornår man ca har ægløsning.. jeg bruger både nettet og teststavene og så ud fra de to ting kan jeg så finde ud af om det på nettet passer på min ægløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

christinak

Shibby skriver:

Den kan jo ikke blive ved med at vise to streger..når lh hormonet stiger,-gir testen udslag i to streger,stærkere for hver dag,når lh hormonen falder, ses der også en ændring i test stregen. Den forsvinder til sidst

Jeg har 2 streger på mine ÆL test hver gang (alle dage) så blir den så mere synlig for hver dag og jeg supplerer så med clearblue ÆL test når den er næsten ens i farven tar jeg den og ser om den sir det samme

Anmeld

20. februar 2011

fnuggi

Anonym skriver:

Tak til alle jer der ikke vælger at dømme mig udfra at jeg har haft nogle ekstra udgifter på det seneste og derfor må vente med at købe monitoren til næste måned.

Og jo vi har råd til børn så det skal i slet ikke bekymre jer om tak.

Er der nogle der ved hvornår man senest kan starte med at teste ? fordi jeg kan måske låne pengene så jeg kan komme igang allerede nu men kører på sidste dag med mens idag og hvis jeg bestiller den imorgen har jeg den først tirsdag eller onsdag

prøv at skriv til mig privat  vil gerne sælge min da jeg er i behandlings forløb da jeg ikke kan blive gravid uden hjælp

mvh pia

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Har skrevet et brev til dig

Anmeld

20. februar 2011

sweet

se den anonyme der satte denne debat op fik nok en masse brugbart ud af det alligevel... håber ihvertfald du har kunne bruge lidt af det og held og lykke med babyprojekt :-)

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Mange tak

Anmeld

20. februar 2011

signe.

Tutter skriver:

Jeg synes godt nok I er grove ved TS!!!

Tror ikke hun har skrevet dette indlæg, fordi I skal "snage" i hendes økonomi! Ja, det kan godt være det kun er den 19 i måneden, men der kan sgu være så mange ting der gør, at hun ikke lige kan hive 1100,- ud af budgettet nu! Ekstra regninger, rep af bil osv osv!

Måske det bare var en øv og brokke tråd, fordi hun er ærgelig over det heller ikke bliver i denne måned..

Til TS: Håber du har mulighed for at få den i næste måned, hvad med trendsales? Har du kigget der?

kan heller ikke se hun nævner nyt tøj eller røde bøffer nogle steder i sin tråd... synd at man skal bankes til jorden af alle mulige mærkelige årsager end lige det TS  mener med sit indlæg--- sørgeligt!

Anmeld

20. februar 2011

signe.

SpunkenJo skriver:

Det virker bekymrende/underligt at man ikke har råd til sådan en monitor (hva det så end er) og staadig mener man har råd til baby når den kommer.

De er jo dyre de små banditter

Tror det er en blanding af forundring og bekymring der ligger bag svarene....

Jeg har lige fået regning på 1500 til min bil.. hvilket også som kom som en overraskelse og venter også til næste måned med at betale den.. og jeg har en lille søn.. ham har jeg vist ikke råd til.. øv øv

Anmeld

20. februar 2011

SpunkenJo

Mor-til-Hasse skriver:

kan heller ikke se hun nævner nyt tøj eller røde bøffer nogle steder i sin tråd... synd at man skal bankes til jorden af alle mulige mærkelige årsager end lige det TS  mener med sit indlæg--- sørgeligt!

Jeg har ikke forstået pointen med indlæget.... Men min tanke har været forundring, idet det lyder som om der ikke er sp mange penge at rutte med for tiden. Og derfor kan man naturligvis sagtens have børn, men er man igang med PB er en del af det vel også at sikre sin fremtidige familie et økonomisk fornuftigt grundlag.

Og så har jeg mulgvis misforstået noget, men et godt udgangspunkt er som regel en god start, og bump på vejen (fx en uventet regning, er jo så ikke noget der ikke kan klares)

Og hvor meget man skal have på kistebunden må du ikke spørge om, men man skal da ha lidt kroner på bogen sp man kan klare sig i det saglige tænker jeg.

Og igen, jeg håber det lykkes for TS - med eller uden den der monitor.

Anmeld

20. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Tak til alle jer der ikke vælger at dømme mig udfra at jeg har haft nogle ekstra udgifter på det seneste og derfor må vente med at købe monitoren til næste måned.

Og jo vi har råd til børn så det skal i slet ikke bekymre jer om tak.

Er der nogle der ved hvornår man senest kan starte med at teste ? fordi jeg kan måske låne pengene så jeg kan komme igang allerede nu men kører på sidste dag med mens idag og hvis jeg bestiller den imorgen har jeg den først tirsdag eller onsdag

Kære TS

Jeg kender slet ikke noget til sådan en monitor, og håber det lykkes for jer.

Jeg beklager meget min uheldige formulering, den var på ingen måde tilsigtet at skulle lyde så brysk.

Men det skrevne ord er ofte svært at tolke, når betonigen i stemmen mangler.

Jeg ønsker jer held og lykke med PB

Knud Jo

- og ja, ekstraregninger..... Dem kender vi vidst allesammen til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.